Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Hm, 6e plek voorlopig en toch ben ik er tevreden mee, het is dan ook mijn 1e NOK deelname. Volgende ronde blijf ik in geloven, al wordt het moeilijk, maar ik ben me ervan bewust dat ondanks de vreemde team-samenstelling, de rode kaarten, de blessures en de zoektocht naar de juiste tactiek het voor de leider in de competitie net hetzelfde is en hij/zij om de 1 of andere reden de zaken toch net iets beter op orde heeft...
-
Gelukkig nog wel paar goede/bekende OSM'ers in mijn league, maakt het wel leuker.
-
@timeenennaam_nl Vind ik ook! Beter dan 12 keer tegen een computer spelen, schiet je ook niks mee op.
-
Ga je verder op basis van de ranking of op basis van het aantal punten dat je scoort als manager?
-
Top 3 in de ranking
-
@peter-osm-master_nl Thnx man
-
Dieseltje komt op gang, 13/15 laatste wedstrijden en voor t eerst in de top 3 van m'n competitie
-
Dit was 3/4 dagen geleden.
Dit is het nu -
Het gaat hier ook niet heel gek maar we zijn er natuurlijk ook nog niet.
-
@crimsontide_nl klopt er is nog een hele helft te gaan dus er kan van alles gebeuren
-
Ben inderdaad wel benieuwd wie er tweede en derde worden
-
@timeenennaam_nl Dat zal ik denk ik niet worden
-
Voor mij nog werk aan de winkel...
Maar ik krijg de hele top 6 nog thuis in de tweede seizoenshelft. Komt goed -
Competitie 31:
Helaas wat afgegleden de afgelopen dagen. Drie nederlagen op rij met een pijnlijke 6-1 nederlaag tegen Jeremyss, wat mijn doelsaldo geen goed heeft gedaan. Gisteren weer eens gewonnen. Hopelijk kan ik de lijn naar boven nog even vasthouden.
Verder heeft Dammy111 inmiddels een kleine voorsprong gepakt op de rest. Nummers 2 t/m 7 volgen op slechts 4 puntjes van elkaar. Helaas zijn de onderste twee managers al bijna twee weken inactief, maar gelukkig logt de rest wel gewoon dagelijks in.
-
9 op 9 maar nog altijd een enorme achterstand.
Match per match.
Zal het waarschijnlijk niet halen maar zal dan toch strijdend ten onder gaan.
-
@a-touch-of-magic_nl is toch zonde ! Niemand kan je bijhouden met je tw. Je zit al over de 400miljoen
-
Over de 400M... Dat kan volgens mij maar op 2 manieren: 1 speler per linie enorm doortrainen, of elke dag tegen iedereen oefenen... Maar er komt nog een half seizoen. Niet te snel opgeven!
-
Even een post met wat props voor @Robbiebb_NL
zie dat ik bij je in de competitie zit dus extra leuk als ik me samen met t brein achter deze opzet zou weten te plaatsen
Kom nu pas voor het eerst weer op t forum sinds mijn aanmelding voor dit ONK (weet eigenlijk niet meer waarom ik toen überhaupt op t forum was beland maar het toernooitje bevalt me wel tot nu toe).
-
@speed-05_nl Ja je bent lekker bezig
Ben benieuwd wie van de 4 de sjaak gaat zijn -
Ik voel me meer een beetje Dick Advocaat: als alle anderen alles verliezen en ik win alles heb ik nog een kleine kans