SKHF Café
-
Snel, sluit de grenzen!!!
-
Huppa, man die stenen op de snelweg gooit moet gewoon ff lekker een jaartje brommen voordat hij weer iemand mag proberen te vermoorden Lekker hoor.
-
@sirclitjeslikker_nl vind het nog mee vallen. Zijn in principe meerdere bestuurders die hierdoor in gevaar zouden komen. Maar het was een zwerver dus dan vind hij het vast niet erg om te zitten. Heb je het beter dan dat je op straat leeft
-
Ja was ook sarcastisch. Mijn vertrouwen in onze rechtstaat is inmiddels wel verdwenen.
-
-
@sirclitjeslikker_nl said in SKHF Café:
Ja was ook sarcastisch. Mijn vertrouwen in onze rechtstaat is inmiddels wel verdwenen.
Het klonk best zo van ben blij dat ie de bak in is. Gelukkig maar, mijn vertrouwen in jou is er nog
-
@tomruitenbeek_nl Mooi man.
Was een random voorbeeld, heb me via studie sowieso veel met nationaal en internationaal strafrecht bezig gehouden en snap niet hoe wat waar wanneer het idee dat lang straffen zielig is erin is geslopen en dat we iemand met een klein strafje snel weer op het goede pad kunnen krijgen zodat meneer de moordenaar weer leuk mee mag doen met de maatschappij.
-
Ach man, alles is kut. Zie net dat een kind van 2 jaar een boete van 140 kreeg voor wildplassen. Inmiddels geseponeerd... ga boeven vangen
-
@tomruitenbeek_nl said in SKHF Café:
Ach man, alles is kut. Zie net dat een kind van 2 jaar een boete van 140 kreeg voor wildplassen. Inmiddels geseponeerd... ga boeven vangen
Waarschijnlijk was de politieagent een geile pedofiel.
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Je moet niet altijd van jezelf uitgaan!
-
waar is alei
-
Vanochtend 5de wedstrijd dit seizoen en voor het eerste niet 4 keer hoeven te vissen, maar 2 maal deze keer
-
@spectraaaaa_nl
Dacht dat in de ochtend spelen voor f en e pupillen was -
Lage senioren voetballen buiten de Bible Belt vaak op zondagochtend
-
@suiz-luárez_nl Alleen postte Daf dit gisteren al
-
Oh lol idd dan is ie biblebelt bewoner i guess
-
@suiz-luárez_nl Volgens mij kwam Daf ergens ui Brabant. Maar wel een klein dorpie meende ik.
-
Dacht dat in de buurt van Utrecht woonde.
Hier verplaatsen ze jeugdwedstrijden soms weleens naar de zondagochtend...
-
@de-boterbloemen_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Je moet niet altijd van jezelf uitgaan!
Ik geil niet op kinderen van 2 hoor dat vind ik te oud