Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
@1Michiel_NL Ik wil nog wel eens 4231 spelen idd en loop al een tijdje met enig succes mee op osm
Ben wel benieuwd wie er doorgaan in onze poule met 5 serieuze kanshebbers...
Mijn voorspelling is dat jij en ik ons relatief simpel gaan plaatsen en dan toch ook ook Ruben Jay. Gezien het doelsaldo ook de 3 managers die er het meeste aanspraak op maken, maar doelsaldo zegt niet altijd alles... -
"We will have to put in another tooth" zou mijn bekendere naamgenoot zeggen...
-
@lowieke-van-gaaal_nl Thats different cook
-
@peter-osm-master_nl Klopt, gaat lekker...
-
@1michiel_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Helaas mijn eerste nederlaag geleden en uiteraard tegen 4-2-3-1... Blijkbaar maakt het niet uit hoe slecht je verdedigers zijn.
ik heb juist dat ik nu elke 4231/451 helemaal kapot sloop, ze gaan er zonder pardon af met minimaal 5 doelpunten tegen.
je ziet ook dat bij mij in de comp, de top 6 managers zijn die 433 spelen. -
@dave-jansen_nl
Bij mij niet, ik zie dat @jottum64_NL en @Victoryo0_NL continu 4231 en 451 spelen, en veel winnen, ook met grote cijfers. Blijkbaar sterke svaIk ga de hele competitie volle bak 433, en ben vooral aan het begin van de comp tegen redelijk wat puntverlies aangelopen.
Nog 4 kandidaten voor de 3 plekjes...
Nog te gaan tussen de top 6:
vinnievuik - timmieloord
kurdo - vinnievuik
timmieloord - victoryo
victoryo - kurdo
vinnievuik - mark stolwijk
mark stolwijk - victoryo
timmieloord - jottum
jottum - kurdo
mark stolwijk - jottum@timmieloord_NL moet nog tegen de andere 3 uit de top 4, victoryo moet nog twee keer uit. Ik voorspel dat een van die twee de afvalrace gaat verliezen. Maar het blijft OSM hè... Leuke competitie iig. Had ik niet verwacht voor de eerste ronde.
-
@dave-jansen_nl Toch werkt 4-2-3-1 wel, heb er deze competitie al meerdere mee weten te verrassen in onze poule
-
@crimsontide_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@dave-jansen_nl Toch werkt 4-2-3-1 wel, heb er deze competitie al meerdere mee weten te verrassen in onze poule
tuurlijk die taktieken werken altijd wel goed, maar ik zelf, win ineens dik van 451
-
Vind het zonde om met zo'n spitsen geen 4-3-3 te spelen.
-
De klad komt er wat in qua resultaten
-
@crimsontide_nl Heb geen klachten hoor
-
Quote: 'maar het blijft OSM he...'
Rood in de eerste minuut voor natrappen, scheids 1. Achterlijk spel af en toe. -
Poule 26 tussenstand
-
@vinnievuik_nl Zeg je wel, maar zou ik soms irl ook wel willen hoor.
-
Ook weer even een tussenstandje van competitie 31.
Dammy111 en Joey Wanders kunnen plaatsing voor de halve finale eigenlijk niet meer ontgaan. Met 5 man gaan we uitmaken wie die derde plek mag innemen.
-
In competitie 8 een leuke stoelendans bezig, over 4 potjes stopt de muziek en dan maar net op de juiste plaats staan.In ieder geval wel een leuke strijd met @EstorilAzi_NL
@GuusHiddink88_NL en @Speed-05_NL -
@peter-osm-master_nl Jij gaat lekker (helaas)
-
@crimsontide_nl kan inderdaad lekker doorpakken met mijn eigen vertrouwde techniek
-
@peter-osm-master_nl
Mocht de engine niet raar doen, is het vanavond allemaal wel binnen voor je, denk ik.Ik verwacht de top drie wel te redden, maar wel dom dat ik de eerste 3 wedstrijden nog in 3-5-2 geloofde.
-
@timeenennaam_nl bij osm kan alles maar het gaat tussen ons wie 1e en 2e word en de rest vecht het maar uit voor de 3e plaats. Was in ieder geval leuk om te spelen. Alvast succes het volgende seizoen