Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Heb het net 4x nagerekend, mathematisch is het voor mij nog mogelijk...
-
Nee, nog niet helaas. Maar ben er wel dichtbij. Sta derde met 6 punten voor op de nummer vier en een iets beter doelsaldo (+5). Moet nog thuis tegen de nummer 6 en uit tegen de nummer 1.
De nummer 4 moet nog tegen de nummer 8 en de CPU. Hij heeft dus een makkelijker schema dan ik heb.
-
@fc-eddie_nl Ik duim voor je
-
Nog twee rondes te gaan en alles nog mogelijk met nog drie onderlinge confrontaties tussen de vier kanshebbers @robbiebb_nl @EstorilAzi_NL @GuusHiddink88_NL #spannond!
-
Hier ook een spannende ontknoping...
Ik moet nog tegen #8 thuis en tegen #11 uit, dus ik hoop dat ik veilig ben
-
de ontknoping voor de 2e en 3e plaats blijven nog spannend tot het einde.
Team 26 -
@lowieke-van-gaaal_nl Je bedoelt mathematically neem ik aan?
-
Wat lul jij nou weer. Mathematisch is gewoon een Nederlands woord.
-
@mikevanderhilst_nl klopt ook wel gebruikt voor het bestuderen van patronen en structuren
-
Hier is het ook gedaan. Na een jaartje weggeweest weer terug op OSM maar het mocht helaas niet baten. Vandaag uit tegen de @PieterHofstra_NL en @Silvester-J_NL moet nog tegen @BasHBSV_NL en @marawikos_NL. Gaat hem niet meer worden denk ik. Goed gespeeld allemaal, het was tot eergisteren ongeveer nog redelijk spannend bovenin!
-
@mikevanderhilst_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Wat lul jij nou weer. Mathematisch is gewoon een Nederlands woord.
Mathematischally
-
Nu thuis nog een rode kaart tegen directe concurrent, dat komt wel heel slecht uit
-
@tomruitenbeek_nl Hehe, iemand die m snapt
-
die rode kaart komt wel op een super moment voor mij.
spanning blijft flink aanhouden zo.vanavond nog een computer als tegenstander daarna moet het voor mij in de laatste wedstrijd echt gebeuren!.
-
@rosenborg_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
die rode kaart komt wel op een super moment voor mij.
spanning blijft flink aanhouden zo.vanavond nog een computer als tegenstander daarna moet het voor mij in de laatste wedstrijd echt gebeuren!.
Noob
-
@rosenborg_nl Je hebt een makkelijk einde, moet zelf nog hopen op een fout van anderen. Jammer genoeg het zelf verpest als je met 4 punten voorstaat op de nummer 4...
-
Voorlaatste dag team 26
-
En nog eens rood bij 'Normaal'...
-
@vinnievuik_nl De spanning stijgt nu enorm...