Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Hier is het ook gedaan. Na een jaartje weggeweest weer terug op OSM maar het mocht helaas niet baten. Vandaag uit tegen de @PieterHofstra_NL en @Silvester-J_NL moet nog tegen @BasHBSV_NL en @marawikos_NL. Gaat hem niet meer worden denk ik. Goed gespeeld allemaal, het was tot eergisteren ongeveer nog redelijk spannend bovenin!
-
@mikevanderhilst_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Wat lul jij nou weer. Mathematisch is gewoon een Nederlands woord.
Mathematischally
-
Nu thuis nog een rode kaart tegen directe concurrent, dat komt wel heel slecht uit
-
@tomruitenbeek_nl Hehe, iemand die m snapt
-
die rode kaart komt wel op een super moment voor mij.
spanning blijft flink aanhouden zo.vanavond nog een computer als tegenstander daarna moet het voor mij in de laatste wedstrijd echt gebeuren!.
-
@rosenborg_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
die rode kaart komt wel op een super moment voor mij.
spanning blijft flink aanhouden zo.vanavond nog een computer als tegenstander daarna moet het voor mij in de laatste wedstrijd echt gebeuren!.
Noob
-
@rosenborg_nl Je hebt een makkelijk einde, moet zelf nog hopen op een fout van anderen. Jammer genoeg het zelf verpest als je met 4 punten voorstaat op de nummer 4...
-
Voorlaatste dag team 26
-
En nog eens rood bij 'Normaal'...
-
@vinnievuik_nl De spanning stijgt nu enorm...
-
Boem! :punch_tone1: Plaatsing voor de halve finale is een feit.
Alle drie de plekken zijn nu vergeven in competitie 31
-
De 3 die door gaan in Competitie 14:
peroy
sir.himself
Kevin Ghibli -
@timmieloord_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@vinnievuik_nl De spanning stijgt nu enorm...
Inderdaad, misschien wordt uiteindelijk toch @jottum64_NL wel het haasje, met een lastige uitwedstrijd voor de boeg... Nog steeds 4 kandidaten voor 4 plekken, nog niks is zeker. Mijn doelsaldo is wel zo veel beter dan van de rest, dat ik aan een puntje genoeg heb.
-
12 zeges op rij maar ga het niet halen.
Heb te lang moeten zoeken naar een goeie tactiek en had gewoon 433 moeten spelen vanaf de start.
-
Pff, de nummers 1, 2, 3 en 5 uit mijn comp zitten in de top 200. Mag ik daar nu ook bij?
-
De drie die door gaan in competitie 12:
Helaas heeft Pieter Hofstra het niet op een ongeslagen competitie kunnen houden. Uiteraard een rooie kaart maakte dat ik van hem kon winnen
-
Wanneer begint de volgende ronde van onk ?
-
@fc-kuijf_nl zie: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/21654/onk-opzet-en-loting
Halve finales (9 oktober):
Er zijn nu nog 32*3= 96 managers over
We gaan dan weer naar een 12 team competitieNu gaat de top2 door + de 4 beste nummers 3
-
@vjenne-rulezz_nl dank u !
-
@tomruitenbeek_nl Inderdaad Tom, dacht ik dat deze competitie ongeslagen kon beëindigen, kreeg ik een rode kaart.
Jammer dat je niet door bent naar de halve finale.