Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
@dave-jansen_nl
...?
Ontopic: Als ze dan voor de finale deze teams iets aanpassen zodat 433 met goede verd aanvallers gespeeld kan worden dan lijkt het mij prima. -
Ach ja iedereen speelt ook 40+ backs centraal. Maar een mix van aanvallend en verdedigend aanvallend is altijd goed. Veel plezier en succes iedereen!!
-
Haha, wat een gejank steeds. Is het weer niet goed?
-
@Harry-Poon @Robbiebb_NL Is het ook een idee om de finale zonder voorbereidingsdagen te starten? In dit soort competities is het sowieso behoorlijk zinloos en de finalisten zullen binnen 24 uur de competitie wel kunnen vinden verwacht ik.
-
@waterhoen19_NL
Zonder vb spelen is niet persé nodig toch, ik vind het wel zo relaxt op deze manier. Niet direct de stress dat je competitie aan het eind van de middag wordt aangemaakt, en er diezelfde avond al een wedstrijd is. En die paar daagjes wachten lijken me geen probleem toch. -
@vinnievuik_nl Iedereen heeft ruim 24 uur de tijd (nog meer omdat de competitie in de middag voor de simulatie wordt aangemaakt) om de competitie te joinen. Verwacht niet dat de fanatiekelingen die de finale halen echt zullen stressen om binnen die tijd een competitie te joinen. Verder scheelt het simpelweg weer 3 dagen BC-pompen.
-
@waterhoen19_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@vinnievuik_nl Iedereen heeft ruim 24 uur de tijd (nog meer omdat de competitie in de middag voor de simulatie wordt aangemaakt) om de competitie te joinen. Verwacht niet dat de fanatiekelingen die de finale halen echt zullen stressen om binnen die tijd een competitie te joinen. Verder scheelt het simpelweg weer 3 dagen BC-pompen.
Het is pompen of verzuipen jonguh
:rofl:
-
@waterhoen19_nl I'm fine either way!
-
Het probleem met de negatieve managerpunten wordt hopelijk aankomende maandag gefixt. :thumbsup_tone1:
-
Even een tussenstand na 2 speelrondes Team 1
-
@qsgyj_nl dan moet je lawaai maken
-
Zal vast wel ergens staan, maar hoeveelste moet ik precies worden?
-
@timeenennaam_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Zal vast wel ergens staan, maar hoeveelste moet ik precies worden?
De top 2 gaat door + de 4 beste nummers 3
-
Tussenstand Team 1
-
Tussenstand Competitie 3:
-
Competitie 4:
Soepel begin
36 kansen voor = 2 doelpunten, 23 kansen tegen = 2 doelpunten #451problemen
-
Ondertussen in Competitie 2:
-