Traagheid van OSM en Forum in de uren na de wedstrijden
-
OSM en het forum worden enorm traag en gaan stroever lopen, na afloop van de simulaties van de wedstrijden. Kan hier naar gekeken worden? Opdat het spel terug wat beter begint te draaien?
-
De snelheid is inmiddels weer een stuk verbeterd.
-
@fc-eddie_nl said in Traagheid van OSM en Forum in de uren na de wedstrijden:
De snelheid is inmiddels weer een stuk verbeterd.
Dat vraagt die niet.........
Hij vraagt of het in de toekomst beter kan! -
@de-boterbloemen_nl
@FC-Eddie_NL Idd, is al een week of langer dat hij traag wordt. -
@de-boterbloemen_nl De site hoort inderdaad altijd gewoon snel te werken. Als dat niet zo is horen we dat heel graag van jullie, dan kunnen we zsm actie ondernemen.
-
@harry-poon_nl Is nog steeds traag, kunnen jullie er iets aan doen? Is voornamelijk in de uren na de sim, andere momenten van de dag werkt hij wel snel
-
Ik heb nergens last van :zipper_mouth:
-
Hier al een tijdje hetzelfde probleem. Zeer irritant
-
avonds is het dramatisch traag en dit is inmiddels al enige tijd.
-
@memphis-united_nl said in Traagheid van OSM en Forum in de uren na de wedstrijden:
Hier al een tijdje hetzelfde probleem. Zeer irritant
Ook hier al een tijdje , ook vanavond weer
-
Bij mij ook nog steeds traag
-
Hier ook. Was al op zoek naar een topic en toen kwam ik deze tegen. Vaak genoeg kan ik alleen het resultaat bekijken, maar trainingen instellen of spelers op de transferlijst zetten gaat niet in verband met een error.
-
de lol gaat er snel vanaf zo
-
Goed om te horen dat er toch nog zijn die hiervan last hebben en ik niet alleen ben
-
Ook hier traag, zowel site als app. Best vervelend als je pas rond de simulatie tijd hebt voor je formaties.
-
Klopt, OSM draait in de avonduren niet zoals we dat gewend zijn. We zijn druk bezig om de oorzaak te vinden en het op te lossen. Als ik meer informatie hierover heb horen jullie het hier.