OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@sanderjep15_nl Denk dat dit meer een discussie is voor de volgende editie. De organisatie zal er vast naar kijken en indien nodig met nieuwe of anders geformuleerde regels komen. En wij mogen daar vast wel weer wat van vinden voordat het toernooi start.
Benieuwd wat de jury gaat beslissen en hoop dat beide crews daarna weer een leuke battle kunnen spelen. Zou sneu zijn voor dit leuke toernooi als het zo zou eindigen.
-
Tussenstand Finale CK16-17 OSP - LFS Speelronde 3/22
-
Bekerronde 1:
Beide wedstrijden gewonnen door LFS
-
OSP & LFS: 5x thuis gespeeld.
-
Is er inmiddels al uitspraak over hoeveel strafpunten OSP Wel krijgt?
-
-
-
Dat was lekkere ronde voor LFS met 4x winst en 1x gelijk met 3 uitwedstrijden, benieuwd hoe de stand nu is.
-
Ja, dat was een absoluut zieke ronde!
Dat heeft de score nu veel beinvloed. -
@glennevire_nl
De straf blijft gehandhaafd.
reden is dat wij vinden dat de straf rechtvaardig is, conform aan de regels die er voor dit seizoen zijn. dat de straf gezien de hoeveelheid spelers erg hoog uit pakt is ook ons opgevallen en wellicht dat deze regel in de toekomst wordt gewijzigd. echter blijft het jullie eigen verantwoordelijkheid om een juist team op te stellen. voor de crewstaff en wij als jury is er geen manier om te checken of dit echt een onopzettelijk iets is geweest. als wij dit zouden verlagen of kwijtschelden word er alleen maar meer ruimte gecreëerd om ( al dan niet moedwillig) de rekbaarheid van de regels te testen. “wij” zijn de jury die hier voor is aangesteld.
-
@xch13fxx_nl ahhh oke. Jullie mogen sowieso terug kijken op een uitstekend toernooi! Hopelijk geven jullie LFS nog flink van langs ondanks de straf.
-
@xch13fxx_nl said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
reden is dat wij vinden dat de straf rechtvaardig is, conform aan de regels die er voor dit seizoen zijn. dat de straf gezien de hoeveelheid spelers erg hoog uit pakt is ook ons opgevallen en wellicht dat deze regel in de toekomst wordt gewijzigd. echter blijft het jullie eigen verantwoordelijkheid om een juist team op te stellen. voor de crewstaff en wij als jury is er geen manier om te checken of dit echt een onopzettelijk iets is geweest. als wij dit zouden verlagen of kwijtschelden word er alleen maar meer ruimte gecreëerd om ( al dan niet moedwillig) de rekbaarheid van de regels te testen. “wij” zijn de jury die hier voor is aangesteld.
Zonder over de inhoud een oordeel te hebben vraag ik mij wel af wat de functie van de jury is als ze niet kritisch naar regels willen kijken, omdat (als ze het niet eens zouden zijn met de organisatie) er op die manier 'meer ruimte gecreëerd wordt om de rekbaarheid van regels te testen'. Oftewel ze zullen nooit handelen omdat dit anders de rekbaarheid van de regels test. Lees ik dit verkeerd of kan de jury op deze manier alleen maar straffen bevestigen?
@Robbiebb_NL en/of @tim`s clubbie (of iemand anders die onder 'wij' valt)
-
@vinnievuik_nl said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Wel de vraag waar een jury voor is. Zijn die ervoor om te controleren of er volgens de regels is gehandeld? Dat lijkt me duidelijk. Of zijn ze ervoor om de straffen in het reglement te heroverwegen?
Het eerste dus blijkbaar.
-
@waterhoen19_nl De jury kon handhaven, verminderen of kwijtschelden. Ze hadden volledige vrijheid.
Verder is dit zo een beetje de oudste battleregel, niet voor niets wijst elke crew 1 persoon aan om de onderlinge potjes te checken -
Wat mij betreft ook een puntje voor volgend jaar: Waarom geen jury bestaande uit deelnemende managers van verschillende crews? Nu ligt het bij een stel managers die waarschijnlijk niet meer actief osm spelen en vreemd genoeg op woordvoerder tim's clubbie na anoniem (willen) blijven. Vooral dat laatste vind ik erg kwalijk.
Aanname: Waarschijnlijk zijn het veelal (ex)stafleden die ergens nog wel wat doen, dan wel te maken hebben met osm, maar zelf niet genoeg deelnemen aan zulke competitieve competities. In mijn ogen zijn ze daardoor dus ook niet geschikt als jury.
Mocht dit een onjuiste aanname zijn mijn excuses, maar het lijkt nu teveel op een "ons kent ons (ex) staff osm dino's" groepje.
-
@braamsie-_nl Misschien een idee om nog een kort geding tegen GB te beginnen?
En wat maakt het uit wie er in de jury zitten? Zijn 3 neutrale managers die nergens belang bij hebben en er zijn idd nog 2 actieve managers die geen trek hebben om nu alle strikers op hun dak te krijgen omdat jullie je zin niet krijgen en gelijk hebben ze
-
@robbiebb_nl GB heeft hier weinig mee te maken, maar snap dat je het in het belachelijke wilt trekken...
En de strikers zullen niemand anders dan jou of tims clubbie contacten. Mag er dan wel bekend worden wie er nog meer bij de jury hoort? Lijkt verdomme de illuminati wel. Want als je het niet erg vindt zou ik graag zelf willen oordelen of de jury neutraal en actief is.
Los daarvan zou ik wel echt willen aandringen op een jury volgende jaar uit bekende, actieve en gerespecteerde managers, welke vooraf bekend worden gemaakt ipv een achterkamer jury.
Dan nog kan men het niet eens zijn met een beslissing, maar dan is het in ieder geval transparant en eerlijk gegaan ipv zo vaag als nu.
-
@braamsie-_nl
OSP maakt een fout.
Eerst is de schuld van LFS dat ze geen dealtje maken
Vervolgens de schuld van de organisatie dat ze de regels toepassen
En nu zal de jury wel partijdig zijn.Jullie maken jullie enkel belachelijk en tonen jullie weer eens als hele slechte verliezers
-
@robbiebb_nl Mischien een optie om inhoudelijk ergens op in te gaan...?
Plus ik post dit vanuit mezelf en niet vanuit osp of osu en wat zij gepost hebben is ook niet persé uit mijn naam, maar fijn dat je zo lekker generaliseert.Ik beschuldig de jury nergens van, maar vraag me gewoon (terecht lijkt mij) af waarom dit zo'n geheime groep moet zijn. Als er niks te verbergen is, waarom dan geen namen en rugnummers? Kan je garanderen dat niemand van osp of osu die 2 (nu nog) onbekende managers zal gaan lastigvallen oid.
Mijn punt is dus gewoon puur de transparantie op dit moment. Dat ik de straf te zwaar vind en het daardoor niet eens ben met de jury staat hier verder los van.