Crew aanmaken
-
@gewoonrickert_nl Ik heb ook even gezocht naar vergelijkbare problemen, maar zie dat dit nog niet is voorgekomen.
Heb je al geprobeerd om simpelweg je cookies en cache te verwijderen?
Ook kun je een andere browser/computer proberen.
Misschien ligt het er aan dat je geen 'www.' in je URL's gebruikt, maar dat lijkt me sterk.Probeer bovenstaande punten eens?
Gr
-
@tomruitenbeek_nl Alles geprobeerd, niks heeft geholpen. Krijg telkens dezelfde melding, heb het plaatje zelfs nog via een andere site geprobeerd om te zetten, als het wel aan het plaatje ligt überhaupt.
-
@gewoonrickert_nl Je plaatje is wel 100x100, dus daar ligt het niet aan.
Wat als je als crewpage website gewoon www.onlinesoccermanager.nl probeert? Of www.google.nl? Dit is dan even tijdelijk. Dit kun je achteraf veranderen. Jouw website is waarschijnlijk net pas online, wie weet ligt het daar aan.
Bovendien (niet dat ik nu je website wil afkraken) kijken er weinig mensen naar de website van je crew.Verder zijn ze achter de schermen wel bezig met de crewpagina, omdat deze nog niet in de stijl van de nieuwe OSM (3.0) is. Wie weet ligt het daaraan, maar daar over kan ik weinig zeggen. Misschien @harry-poon wel!
-
@tomruitenbeek_nl Haha, dat afkraken van die site maakt niet uit hoor. Had die inderdaad even snel aangemaakt, maar wilde deze nog wel op gaan knappen als dit nodig was.
Ik heb geprobeerd wat je zei met www.onlinesoccermanager.nl of www.google.nl, maar hij blijft maar steeds dezelfde melding geven. Ik word ook direct naar een compleet witte pagina geleid met die melding dus en de mogelijkheid om het aan te passen, maar zodra je dat hebt gedaan pakt 'ie hem ook niet op volgens mij.
-
@gewoonrickert_nl
Ik zal eens nagaan of hier sprake is van een bug of dat er iets fout gaat bij het aanmaken. -
@gewoonrickert_nl Er zou geen bug zijn omtrent het aanmaken.
Heb je al geprobeerd om er www. voor te zetten in het adres? -
@maricja_nl Ja, dit heb ik ook al geprobeerd, geen resultaat.
-
@gewoonrickert_nl Ga ik doorgeven, dan kijken we verder wat het probleem kan zijn.
-
@maricja_nl Top! Ik hoor het vanzelf wel als er een oplossing is gevonden. In ieder geval alvast super bedankt!
-
@gewoonrickert_nl We hebben in ieder geval genoeg pogingen gedaan om erachter te komen dat het probleem niet bij jou ligt
-
@gewoonrickert_nl heb je ook geprobeerd de "s" van https weg te halen? Dat wilt op sommige sites het verschil met maken.
Hoor graag of het lukt?
-
@maricja_nl Dit is inderdaad de fix!
-
Mooi dat het is opgelost!
-
@harry-poon Top!!! Super