Zoekt crew / nieuwe leden
-
Just Relax is dringend op zoek naar twee leden voor Crewcup te spelen. Eind deze maand starten we! PM mij!
-
@furrax_nl wat schuift dat
-
@fc-kuijf_nl Gratis bier!?
-
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:
Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum. Forumactiviteit is vereist!
Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
Actief managen
Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met:@Sjinne_4_ever_NL (Ruud)!
of
@peter-osm-master_nlStuur wel wat info mee n.a.v. je sollicitatie. Leeftijd, wat over jezelf, motivatie etc
-
Just Relax zoekt nog een manager die kan deelnemen aan de Crewcup! Dringend! Help deze mooie crew v/d ondergang!!!
-
@furrax_nl Hoeveel betaald dat ?
-
@ch1llwave_nl Eeuwige roem!
-
Red Star is opzoek naar een paar managers die onze crew willen joinen.
Voor info en/of interesse kan je me een pb sturen. -
ik zoek een crew, ben actief op fora en doe dit al vanaf 2010.
Moest onder een andere naam opnieuw beginnen omdat ik mijn oude niet meer terug krijg.
dus wie wilt er na een jaar afwezigheid mij als een gezellige pik in de crew.
stuur mij PM.
Groet
Roy
-
@kaylash_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Goedendag managers,
Ik ben opzoek naar een crew. Wie van jullie zijn geïnteresseerd om mij te nemen!
Gr,
-
@philipp-haastrup_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
@kaylash_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Goedendag managers,
Ik ben opzoek naar een crew. Wie van jullie zijn geïnteresseerd om mij te nemen!
Gr,
Mag jij zomaar naar een andere crew?
-
@jay-rolla_nl ik mag wel meer
-
hallo allemaal.
Ik speel al een tijdje OSM en merk dat ik steeds beter wil worden. Ik ben op zoek naar een actieve clan, die regelmatig onderling een crewcompetitie spelen.
Ik weet dat ik met mijn eerste account zoveel mogelijk punten moet halen en daar ben ik nu druk mee bezig.
Wie heeft er een plekje voor mij vrij ?
Groet, Bram -
Ik ben ondertussen voorzien
bij de Golden Eagles
-
**
Wij van The OSM Tigers zijn ook weer op zoek naar een nieuw lid!
**
Wat we van je verwachten:
- Actief deelnemen op ons crewforum! (We willen graag een gezellig actief crewforum behouden)
- Actief managen
- Deelnemen aan crew activiteitenBij interesse graag mij even een berichtje sturen met daarin wat meer info. (Leeftijd, wat over jezelf, motivatie, ervaring, etc.)
-
ik zoek noch een crew,anderlecht faforiete club,messi als speler,ik ben 57,belg,rudiclaeys als manegernaam,1457 plaats nu. mvg
-
@rcjdr_nl165 ik ben 57,uit belgie,rudiclaeys als manegernaam,1457 plaats ranking,speel nu bijna 3 jaar osm en wil graag noch hoger eindigen, op pensioen nu,getrouwd,sporter,atletiek .mvg
-
@gewoonrickert_nl zoek crew
-
wie geeft mij berichten gezonden aub in verband met crew die ik zoek,kan berichten niet lezen,openen of terugzenden
-
Haha. Goeie dit.