Zoekt crew / nieuwe leden
-
@gewoonrickert_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Wij zijn de Golden Eagles!
Golden Eagles is een gloednieuwe crew op OSM. Momenteel zitten er 4 leden in de crew, maar zijn we nog op zoek naar minimaal 2 managers die onze crew zouden willen komen versterken.
Wat kun je verwachten?
- We gaan uiteraard beginnen aan een Crew competitie.
- We zullen gaan strijden tegen andere crews in een Crew battle.
- We gaan uiteraard ook voor deelname aan de Crewcup.
- Gezelligheid binnen de crew is een pré.
Er zijn verder geen eisen (behalve de eisen die OSM zelf stelt) om onze crew te joinen. Ben je hierin geïnteresseerd, stuur mij dan even een PM op OSM (GewoonRickert) of via het forum zelf. Stel jezelf even kort voor en laat weten wat jij aan onze crew te bieden hebt.
Wie weet ben jij ons nieuwe lid!
Dit aanbod geldt nog steeds! Intresse? Stuur mij een PM.
-
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:
Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum. Forumactiviteit is vereist!
Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
Actief managen
Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met:@Sjinne_4_ever_NL (Ruud)!
of
@peter-osm-master_nlStuur wel wat info mee n.a.v. je sollicitatie. Leeftijd, wat over jezelf, motivatie etc
-
Wie neemt mij op zijn crew? Je gaat geen meer ervaren manager vinden: startdatum in de jaren '70 (zie profiel)!!!
-
Just Relax zoekt nog een manager die kan deelnemen aan de Crewcup! Dringend! Help deze mooie crew v/d ondergang!!!
-
@sjinne_4_ever_nl nlijkt me wel wat
-
@furrax_nl Hoeveel betaald dat ?
-
@ch1llwave_nl Eeuwige roem!
-
Golden Eagles is een gloednieuwe crew op OSM. Momenteel zitten er 4 leden in de crew, maar zijn we nog op zoek naar minimaal 2 managers die onze crew zouden willen komen versterken.
Wat kun je verwachten?
Er zijn verder geen eisen (behalve de eisen die OSM zelf stelt) om onze crew te joinen. Ben je hierin geïnteresseerd, stuur mij dan even een PM op OSM (GewoonRickert) of via het forum zelf. Stel jezelf even kort voor en laat weten wat jij aan onze crew te bieden hebt.
Inmiddels is de CrewCompetitie aangemaakt! Wil jij hier nog onderdeel van zijn (en uiteraard ook van de crew)? Stuur mij dan vandaag nog een bericht!
-
Red Star is opzoek naar een paar managers die onze crew willen joinen.
Voor info en/of interesse kan je me een pb sturen. -
Goedendag managers,
Ik ben opzoek naar een crew. Wie van jullie zijn geïnteresseerd om mij te nemen!
Gr,
-
ik zoek geen crew.
Crew zoekt mij.btw, geen interesse indien < crewlevel 11
-
Ervaren lid die een tijd gestopt, maar inmiddels weer op de weg terug is zoekt een crew. Graag PB
-
ik zoek een crew, ben actief op fora en doe dit al vanaf 2010.
Moest onder een andere naam opnieuw beginnen omdat ik mijn oude niet meer terug krijg.
dus wie wilt er na een jaar afwezigheid mij als een gezellige pik in de crew.
stuur mij PM.
Groet
Roy
-
Illusions is nog op zoek naar leden
Wat zijn de eisen:
Regelmatige activiteit op ons crew forum
Account vrij voor de crew competitie
Minimaal 15.000 MP op het HA
Team managen op het HA
Wat hebben wij te bieden:- Crew Level 5
- Crew Competitie + Team Loting
- Crew Cup (3 plaatsen)
- Gezelligheid
- Crewbattles
Ben jij degene die we zoeken dan horen we het graag via het forum of stuur mij, Jermit of Paramita een PM.
-
Hallo mijn naam is Erbison, ik ben 30 jaar oud, ik speelde in de Braziliaanse server, maar ik besloot om hierheen te gaan, ik heb ervaring in gevechten, ik heb meer dan 20 veldslagen gespeeld in de Braziliaanse server, ik ben een Braziliaanse bekerkampioen geweest, met mijn groep in Brazilië .
Ik wil deelnemen aan een groep die competitief is.
Als je wilt, kan ik een test doen in de Group League
Ik wacht op voorstellen -
@kaylash_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Goedendag managers,
Ik ben opzoek naar een crew. Wie van jullie zijn geïnteresseerd om mij te nemen!
Gr,
-
@philipp-haastrup_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
@kaylash_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Goedendag managers,
Gr,
Mag jij zomaar naar een andere crew?
-
@jay-rolla_nl ik mag wel meer
-
Hallo, ik ben op zoek naar een crew
-
Wat kun je verwachten?
We zijn nog altijd op zoek naar nieuwe leden! Interesse? Stuur mij een PM op het forum of via OSM.