SKHF Café
-
Tim is extreem-links
-
Zo'n 50 meter van de bekende betonblokken in Berlijn die als holocaustmonument fungeren worden tegenwoordig Israëlische vlaggen in de fik gestoken en leuzen als ''dood aan Israel gescandeerd''.
De wereld heeft meer geschiedenisleraren zoals Tim nodig.
-
''dood aan Israel gescandeerd" is inderdaad niet zo' catchy leus
-
Ha, sta ik even mooi voor lul!
-
Ach, je went eraan.
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@bringdaruckus_nl
Zo voel ik me dan ookje hebt iig enige zelfkennis
-
@sirclitjeslikker_nl said in SKHF Café:
Zo'n 50 meter van de bekende betonblokken in Berlijn die als holocaustmonument fungeren worden tegenwoordig Israëlische vlaggen in de fik gestoken en leuzen als ''dood aan Israel gescandeerd''.
Tim lijkt me nou niet het type dat respect wint van zo'n groep:p
-
@spectraaaaa_nl
Alleen economisch, niet sociaal. -
@sirclitjeslikker_nl said in SKHF Café:
Ik denk niet dat een lesje geschiedenis bijdraagt aan het oplossen van dit soort conflicten.
-
@oioihillegom_nl said in SKHF Café:
Wat een pleuris weer, Bah weg sneeuw.
Levens gevaarlijk die witte rommel.
Nee is echt schitterend!!! Ik ben er gistermiddag op uit gegaan naar een beetje klein stukje natuur hier in de buurt heb een uur gelopen door de sneeuw en foto's gemaakt. Oh ja en het sneeuwde nog steeds op dat moment!!! Het was echt prachtig!!!
-
Ik ben verliefd op sneeuw
-
Wat een kut smileys ik wil die oude terug die #love enzo
-
@spectraaaaa_nl
Alleen economisch, niet sociaal.Kun je ook ff posten wat je verdient anders??
Deze sneeuw vind ik ook wel tof hoor. Gisteren gewoon effe een uurtje met de kids van een vriend en de hond buiten gespeeld
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
@spectraaaaa_nl
Alleen economisch, niet sociaal.Kun je ook ff posten wat je verdient anders??
Deze sneeuw vind ik ook wel tof hoor. Gisteren gewoon effe een uurtje met de kids van een vriend en de hond buiten gespeeld
Verschrikkelijk man. Het strooizout is ook nog eens drama voor je auto en je schoenen
-
@kagchelland_nl
Ik bedoel met economisch links dat ik van mening ben dat de overheid een grote rol moet spelen in het reguleren van bedrijven (omdat de "onzichtbare hand" daar blijkbaar niet in voorziet) en dat ik een tegenstander ben van het privatiseren van bepaalde publieke diensten waar concurrentie in mijn ogen onwenselijk is.Niet dat iedereen evenveel moet verdienen of shit met basisinkomen enzo.
-
Stel je niet zo aan man
-
@kagchelland_nl
Ik bedoel met economisch links dat ik van mening ben dat de overheid een grote rol moet spelen in het reguleren van bedrijven (omdat de "onzichtbare hand" daar blijkbaar niet in voorziet) en dat ik een tegenstander ben van het privatiseren van bepaalde publieke diensten waar concurrentie in mijn ogen onwenselijk is.Niet dat iedereen evenveel moet verdienen of shit met basisinkomen enzo.
Ik vind het een hele enge gedachte dat de overheid meekijkt en controleert. Het is dat je die laatste zin zelf toevoegt want die stap komt dan heel dichtbij.
Met die bizarre ideeën zoals kilometerheffing en hogere belastingen voor hogere inkomens krijg je straks een land met eenheidsworsten waar we allemaal naast het werk wonen in dezelfde kleding, we op dezelfde tijd werken en naar huis gaan, tegelijk eten en vooral niets zelf kiezen
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Stel je niet zo aan man
Teken van integratie. Ik doe mee aan volkssport nummer 1: klagen
-
@kagchelland_nl Ik vind het een hele enge gedachte dat banken niet worden gecontroleerd, leningen kunnen verstrekken aan mensen die ze duidelijk niet kunnen terugbetalen, eindeloos kunnen gokken met spaargeld van burgers, een economische crash genereren waarbij iedereen zijn spaargeld kwijtraakt en vervolgens met hangende pootjes naar de overheid gaan. Oh wacht
-
@dominicm_nl ok
Ik niet