Onderhoud.
-
Kan hier nog een reactie op komen voordat het topic weer gesloten word?
Ik ben ook nog steeds woest. Er word veel tijd, geld en energie gestoken in dit spelletje en een competitie duurt ruim een maand. Niet dat je even weer gelijk met een schone lei kan beginnen na een faal actie zoals deze. Downtime mag NOOIT vlak voor de simulatie plaatsvinden. Snachts, sochtends, alles is vervelend maar soms moet het gebeuren maar zorg dan niet dat de meeste spelers benadeeld worden.
In een topcompetie is een dag zoals deze gewoon funest. En dat dreunt door, ook in de wedstrijden erna ( fitheid etc ) ik vraag me werkelijk nog af waarom ik zou moeten doorgaan met dit seizoen ?
Kan er een compensatie komen ? Het spel was immers een dag niet serieus te spelen en voor veel mensen is de competitie nu verneukt. Graag een reactie.
-
@mikevanderhilst_nl Exact. Een ander topic wordt zonder reactie vanuit GB gesloten. Alsof ze het meteen in een doofpot stoppen. Geen enkele vorm van communicatie. Gebeurd is gebeurd, maar handel het in ieder geval goed af @harry-poon.
Daarnaast is het zo dat dit niet eens de eerste keer is dat dit gebeurd. Waarom zijn simulaties weer doorgegaan? Kan een scherm van 'tijdelijk offline' niet automatisch worden gecombineerd met het stoppen (niet laten starten) van de simulaties? Liever een dag geen wedstrijd dan iets als dit. Iedereen maakt fouten, maar leer er gewoon van en doe er iets mee. Zoals @MikevanderHilst_NL zegt, er wordt veel tijd, geld en energie gestoken in dit spelletje.
-
Precies dat. De downtime opzich was niet eens het grote probleem, ik had verwacht dat als het bij wijze van 30 minuten zou duren, dat de sim ook 30 minuten later zou zijn. Maar nee, de simulatie was gewoon op tijd terwijl de server eruit lag. Onmogelijk om je opstelling te maken.
Een notificatie van te voren zou de beste oplossing zijn.. dat je weet dat je het voor een bepaalde tijd moet doen op die dag. En anders gewoon een dag uitstellen.
-
Zal wel een onverwachte storing of iets dergelijks zijn. Dan is een notifactie op voorhand natuurlijk onmogelijk. Had het idee dat de simulaties wel stil lagen op het moment dat OSM weer online was. Helaas was er van elke server al een competitie of 1600 gesimuleerd.
Ben benieuwd naar een reactie van iemand van GB.
-
@mikevanderhilst_nl Je hebt helemaal gelijk. Dit zijn onacceptabele tijden om down te gaan. Het was dan ook alles behalve uit luxe. We hadden flinke problemen en moesten alles down gooien. Dit gebeurde allemaal rond de simulaties van NL en die hebben we niet op tijd stop kunnen zetten.
-
@vertrigo_nl Zeker, we proberen dan zsm de simulaties te stoppen maar dat is allemaal net iets gecompliceerder dan het lijkt. Maar dat wil niet zeggen dat het mag gebeuren. Simulaties hebben vaak direct invloed op de problemen, neem van mij aan dat we deze dingen nooit plannen rond de simulaties.
-
@vertrigo_nl We kunnen inderdaad helaas geen notificaties meer sturen als we down zijn.
-
Ok, thanks voor de reactie.
Als het idd maar nooit tegen de sim aan word gepland, daar leek het eventjes op.Verlies genomen en maar weer zoekende naar nieuwe motivatie.
-
Promocode 'sorry' zou gewaardeerd worden