SKHF Café
-
@hap-slik-weg_nl said in SKHF Café:
@kagchelland_nl Ben vooral blij dat Hennie weg is. Op zich jammer voor Keizer het leek beter te gaan, maar die vent heeft zo'n matig wisselbeleid, dat kost hem nu de kop na de zoveelste uitschakeling door wissels.
Hoor geruchten over ten hag. Hoop wel op hem eigenlijk. Sws dat hij Ziyech weer top kan laten renderen
-
Ten Hag is prima. Michael Laudrup lijkt me ook een optie .
-
L'ami was volgens mij een beetje bang voor Winston 'jasje uit' Bogarde. Heb hem nooit zo rustig gezien
-
Fijne wensdagen allemaal :ok_hand_tone3:
-
@bringdaruckus_nl Mooie vent die Bogarde. zou het leuk vinden als hij nog eens ergens hoofdtrainer wordt.
-
Denk dat Menzo wordt terug gehaald, hij heeft ontslag genomen bij Ajax Cape Town
-
Is Koeman geen optie, of is dat een domme vraag?
-
@sirclitjeslikker_nl said in SKHF Café:
@bringdaruckus_nl Mooie vent die Bogarde. zou het leuk vinden als hij nog eens ergens hoofdtrainer wordt.
Zou hem voorlopig lekker als bodyguard op de bank houden zodat de hoofdtrainer van ajax rustig zijn werk kan doen, wie het ook mag worden. Lijkt me ook wel grappig als ie een keer helemaal zou flippen als Veltman weer eens veels te wijverig ingrijpt.
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Is Koeman geen optie, of is dat een domme vraag?
Koetje is een van de meest overgewaardeerde trainers naar mijn mening. Hoef hem echt niet bij ajax te zien. Heeft het bij een paar clubs wel oke gedaan maar niks bijzonders. Voetballend vind ik het ook niks. Zeer irritante persoonlijkheid die nog meer klaagt dan een Wenger. Komt ook gewoon als een autist op me over. Klagen over niet leeggemaakte prullenbakjes en dergelijke
-
Koeman loopt inderdaad veel te janken, met name over de clubs die zijn concurrenten zijn op dat moment. Desalniettemin wel een goede trainer imo met veel ervaring, heb hem liever dan Ten Hag wat ik een grote gok vind. Maar het allerliefst gewoon Bosz, waarom doen ze dat niet gewoon?
-
@suiz-luárez_nl said in SKHF Café:
Koeman loopt inderdaad veel te janken, met name over de clubs die zijn concurrenten zijn op dat moment. Desalniettemin wel een goede trainer imo met veel ervaring, heb hem liever dan Ten Hag wat ik een grote gok vind. Maar het allerliefst gewoon Bosz, waarom doen ze dat niet gewoon?
Eerlijk gezegd vind ik hem dus gewoon niet eens goed. Koeman dus. Ten Hag is idd een gok maar liever een gok dan iemand die ruimschoots heeft bewezen geen topprestaties neer te kunnen zetten
-
@dominicm_nl said in SKHF Café:
Fijne wensdagen allemaal :ok_hand_tone3:
-
@bringdaruckus_nl De ranglijst ziet er bij hem op de één of andere manier vaak rooskleuriger uit dan de werkelijkheid.
Hij werd zo geprezen vanwege zijn tweede plaats met Feyenoord, maar eigenlijk zijn zijn 67 punten met oa Pelle, de Vrij en Clasie toch vrij middelmatig vergeleken met wat Gio gedaan heeft.
Bij PSV liep het op een gegeven moment voor geen meter, slonk de voorsprong met de week en sleepte hij de titel binnen omdat Gomes en Alex alles voor het doel weg toverden.
Mja, hier heeft hij het eigenlijk wel aardig gedaan, ook al is dat inmiddels anderhalf decenium geleden.
-
@sirclitjeslikker_nl said in SKHF Café:
@bringdaruckus_nl De ranglijst ziet er bij hem op de één of andere manier vaak rooskleuriger uit dan de werkelijkheid.
Hij werd zo geprezen vanwege zijn tweede plaats met Feyenoord, maar eigenlijk zijn zijn 67 punten met oa Pelle, de Vrij en Clasie toch vrij middelmatig vergeleken met wat Gio gedaan heeft.
Bij PSV liep het op een gegeven moment voor geen meter, slonk de voorsprong met de week en sleepte hij de titel binnen omdat Gomes en Alex alles voor het doel weg toverden.
Mja, hier heeft hij het eigenlijk wel aardig gedaan, ook al is dat inmiddels anderhalf decenium geleden.
Ik vond het Feyenoord van Fred Rutten wel een knappere prestatie. Hij had echt een matige selectie die hij nog echt wel leuk liet voetballen.
-
@sirclitjeslikker_nl Ik vergeet het nooit meer die Inzaghi en het wegglijden van Chivu.
-
Wat een super werkgever heb ik toch ook.
http://www.dumpert.nl/mediabase/7321751/17151b5d/gratis_wiet_voor_ambtenaren.html
-
Nogsteeds ambtenaar? Druk?
-
Wat zijn de odds dit jaar? @DominicM_NL
-
ik ben echt te oud voor die shit, gaat toch niemand meer posten
-
scheeftand is er nog steeds, als iemand het kan is hij het