Films
-
'Rotten' gezien. Een zesdelige docu (of eigenlijk real crime misstanden) over ons voedsel. Natuurlijk extra interesse in E4 waar het gaat om de pluimvee industrie maar eigenlijk zijn ze allemaal erg boeiend.
Mijn conclusie zou zijn dat we als consumenten ons er al lang geleden bij neer hebben gelegd dat we opgelicht worden, dat we dat zelfs graag willen. Een flinke fles honing voor een prikkie (aangelengd met siroop), veel te goedkoop vlees en vis...het kan helemaal niet XD
@bringdaruckus_nl said in Films:
@timeenennaam_nl said in Films:
Nooit gesnapt waarom zichzelf respecterende filmliefhebbers Netflix hebben...
Voor de kids... Vond een paar series wel leuk. Homeland en Last chance u
![alt text]http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/255/041/0f4.jpg(image url)
Last Chance U 2 vond ik een stuk minder dan 1 overigens.
-
@kagchelland_nl said in Films:
'Rotten' gezien. Een zesdelige docu (of eigenlijk real crime misstanden) over ons voedsel. Natuurlijk extra interesse in E4 waar het gaat om de pluimvee industrie maar eigenlijk zijn ze allemaal erg boeiend.
Mijn conclusie zou zijn dat we als consumenten ons er al lang geleden bij neer hebben gelegd dat we opgelicht worden, dat we dat zelfs graag willen. Een flinke fles honing voor een prikkie (aangelengd met siroop), veel te goedkoop vlees en vis...het kan helemaal niet XD
Nooit gesnapt waarom zichzelf respecterende filmliefhebbers Netflix hebben...
Voor de kids... Vond een paar series wel leuk. Homeland en Last chance u
![alt text]http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/255/041/0f4.jpg(image url)
Last Chance U 2 vond ik een stuk minder dan 1 overigens.
Die Buddy was wel erg nep ja. Ben het wel met je eens dat seizoen 1 beter was. Wel jammer dat die quarterback geen goeie universiteit meer kreeg. Veruit beste speler en probeerde ook echt het beste ervan te maken.
-
@dominicm_nl Ook absoluut mijn favoriet, komt zelfs in het rijtje top 5 episodes van alle series overall voor mij.
-
@bringdaruckus_nl Klopt ja, ook met een normale instelling. Mja misschien moet je dan ook geen vrouwen slaan
-
@kagchelland_nl said in Films:
@bringdaruckus_nl Klopt ja, ook met een normale instelling. Mja misschien moet je dan ook geen vrouwen slaan
Sommige vrouwen zijn ook gewoon idioot. Ze gaf zelf de eerste klap. Ja hij kon ook weglopen maar zij is ook niet totaal onschuldig.
-
@your_worst_nightmare_nl Bij mij wel top 1 Hoewel er wat recency bias bij kan zitten, want briljante afleveringen van andere series zijn alweer een tijdje geleden voor me
-
Daar heb ik iets te veel bizar goede episodes van GoT voor gezien :angel_tone3:
-
Leuk dat ik het hier een beetje heb kunnen herstarten
-
Wat is herstart?
-
Dit topic
-
Alleen jammer dat het dan over series gaat. Echte filmliefhebbers zijn inmiddels een zeldzaamheid geworden, lijkt het wel
-
Alleen jammer dat het dan over series gaat. Echte filmliefhebbers zijn inmiddels een zeldzaamheid geworden, lijkt het wel
Daar is in Pathe weinig van te merken. Druk zat
-
@timeenennaam_nl Kijk genoeg films en juist weinig series. Heb je Gone Baby Gone toevallig gezien Tim?
-
@hap-slik-weg_nl said in Films:
@timeenennaam_nl Kijk genoeg films en juist weinig series. Heb je Gone Baby Gone toevallig gezien Tim?
Als je die goed vind is Mystic River ook wel leuke om te kijken
-
@bringdaruckus_nl Thx voor de tip, ga hem checken
-
@bringdaruckus_nl Vond hem qua karakter ontwikkeling van mini-Affleck wel passen in karakter ontwikkeling van Pitt in Se7en en daarom ook wel erg nice. Zal eens kijken naar Mystic River dan.
-
@bringdaruckus_nl
Ja, maar dat mensen nog steeds bioscopen bezoeken als 'uitje' kan natuurlijk niet verdoezelen dat het kijken van series (waarvan het vluchtige en flexibele karakter beter bij de huidige samenleving past) de overhand krijgt over het kijken van (oudere) films.@hap-slik-weg_nl
Nee, ondergenoemde Mystic River wel. Hij komt op mijn watchlist iig, al staan daar nog dertig andere films op. -
@bringdaruckus_nl
Ja, maar dat mensen nog steeds bioscopen bezoeken als 'uitje' kan natuurlijk niet verdoezelen dat het kijken van series (waarvan het vluchtige en flexibele karakter beter bij de huidige samenleving past) de overhand krijgt over het kijken van (oudere) films.@hap-slik-weg_nl
Nee, ondergenoemde Mystic River wel. Hij komt op mijn watchlist iig, al staan daar nog dertig andere films op.Ik denk dat dat wel meevalt. 15 jaar keek men ook veel series maar dan op tv. Ik denk eerder dat netflix series eerder de tv programma's vervangen. Waar 12 jarige meiden vroeger standaard om 8 uur naar gtst ofzo keken, kijken ze nu 13 reasons why
-
@timeenennaam_NL
Ff na een snelle blik op je lijst:
Gone baby gone
Mr Brooks
Mystic River
Un prophetetrouwens, tim, ik had een jaar geleden al gezegd dat je gone baby gone moest kijken
-
Gisteren the Foreigner gezien, prima film met een keer niet een hele simpele rol voor Jackie Chan