Europa League
-
@spectraaaaa_NL Laten we zo'n russisch team maar even lekker ontlopen haha Daar heb ik weinig vertrouwen in als ze daar tegen moeten. PAOK lekker loten
-
@Sjinne_4_ever_NL Mwah dat Krasnodar en Rostov horen in Rusland ook bij lange na niet bij de grote jongens hoor.
Tuurlijk verloren we eerder dik van Rostov, maar in die fase verloren we zelfs thuis van Willem II en zouden we ook gerust met 6-0 van Feyenoord of PSV verloren hebben als we daar toen tegen speelden. Nu zou ik het prima vinden. Olympiakos, United, Villareal en vgm zit er nog een Duitse club bij de ongeplaatste, hoeven van mij liever niet.
-
@spectraaaaa_NL Anderlecht? Nee dank u. Tielemans baast hem door de Arena heen.
-
@hap-slik-weg_NL Dat is de enige. Anderlecht morst in de helft van hun wedstrijden punten (9-4-4)
-
Ajax tegen Legia, en mag ook nog eerst uit. Moet zeker te doen zijn
-
Eruit geknikkerd worden door Legia zou gewoon een wanprestratie zijn
-
@Suiz-Luárez_NL Daarna een Genk of Astra zou ook wel nice zijn.
-
@Sam-08_NL Dat zie ik helemaal zitten, moet idd haalbare kaart zijn voor Genk
-
@Geert-van-h._NL
Zou jammer zijn om te eindigen tegen zo'n ploeg als Astra imo.
-
@Sam-08_NL Idd, al zal het niet zonder slag of stoot gaan gebeuren, hoop dat ze goed voor de dag komen. Daarvoor rekenen we op Leon Bailey!
-
@Sam-08_NL said in Europa League 2016/2017:
Eerst uit naar Astra Giurgiu. Ken de Roemeense competitie niet maar moet toch haalbaar zijn. Hopelijk een ronde overleven en dan tegen MUFC, Mönchengladbach, Tottenham of Roma zou mooi zijn.
Is geen matige opponent hoor. Kan je nog een zware pot tegen verwachten, in een rare sfeer.
-
Club in crisis las ik. Laag gerangschikt, veel schulden, ontslagen, ...
-
@Sam-08_NL said in Europa League 2016/2017:
Club in crisis las ik. Laag gerangschikt, veel schulden, ontslagen, ...
Dat kan, geen idee, ken ze enkel van deze en vorige EL campagne