Voetbal: De Nederlandse competities
-
@SIRclitjeslikker_NL Ze speelden wel erg lang door daar in Utrecht, de 99ste minuut....
-
Feyenooit verdiende helemaal niks. Mogen God op hun blote knietjes bedanken dat wij op een amateuristische manier die voorsprong verdedigen
-
@Geert-van-h._NL keeper lag 7 minuten op de grond, 9 minuten blessuretijd was niet eens veel
-
Inderdaad, dan heb je de wedstrijd niet echt gevolgd als je dit lang vindt.
-
@Suiz-Luárez_NL Een keeper die 7 minuten op de grond ligt is ook veel te lang, net als de 9minuten die er werden overgespeeld vind ik, in deze situatie was dat idd niet lang en terecht, maar in het algemeen vind ik dat dit soort situaties niet mogelijk moeten zijn, de scheidsrechter moet hier eerder ingrijpen, niet?
-
@Geert-van-h._NL #lol
-
@Geert-van-h._NL Are you kidding?
-
@bringdaruckus_NL said in Eredivisie 2016/2017:
ik zie psv nog steeds als favoriet. Feyenoord zit nu al aan zijn top, psv nog lang niet. Ajax mist in februari Ziyech en Traore.
Een afwezigheid van Traore zie ik niet als een gemis voor Ajax. Als ik PSV supporter zou zijn zou ik juist wensen dat hij wel meedeed.. Ziyech is een ander verhaal natuurlijk.. Ik denk dat PSV gewoon weer kampioen wordt.. -
Zet je Nouri daar gewoon neer, wordt je ook niet heel veel slechter van hoor.
-
Of Donny. Enige spelers die je liever niet mist bij Ajax zijn Tete Sanchez en Dolberg. Voor de andere posities heb je wel voldoende opties.
-
@SIRclitjeslikker_NL Nou op linksback hebben we gewoon géén opties. Sinkgraven doet verdedigend echt alles fout wat je fout kunt doen, staat altijd verkeerd/tactisch dom/voorkomt geen buitenspel/weet niet wat ie moet doen, terwijl Dijks juist aan de bal enorm slecht is. Gelukkig riep ik eind augustus al dat we Haps moesten halen
-
@Suiz-Luárez_NL Ja klopt. Die eerste zin klopt wel, maar die tweede was wat verkeerd geformuleerd. Bedoel meer dat je zowel Dijks als Sinkgraven niet mist je niet omdat je de ander er dan maar gewoon neerpleurt.
Ik weet ook nooit zo goed wat het beste is als ik denk hoe ik het op zou stellen. Denk dat Riedewald het nog beter zou doen op die plek dan die 2.
-
@SIRclitjeslikker_NL Ja lijkt mij ook hoor, Riedewald vulde dat prima in die keren dat ie dat moest doen. Maar Bosz maakt wel meer vreemde keuzes, zijn vriendjes Veltman en Traoré kunnen oneindig dramatisch spelen, ze gaan er nooit uit. Zelfs niet als ie de beste rechtsback van Nederland op de bank heeft zitten
-
@Suiz-Luárez_NL Haps is ook kut.
-
Uitduel 4 in 5 speelrondes komt er aan! Ajaax uit, klein kansje doordat Ajax Klaassen mist toch wel de motor van het elftal, maar verwacht een 2-0 nederlaag ofzo. middenveld en aanval loopt inmiddels wel, maar achterin is het nog steeds niks en Dolberg in topvorm dat wordt hoe dan ook geen clean sheet
-
@jeffreyelzinga_NL En Traore doet niet mee.
-
Haps is wel beter dan de huidige lb maar om nou meer dan 5 miljoen voor een lb te gaan betalen die ook niet meer de jongste is... Kan je beter een winger kopen
-
@hap-slik-weg_NL Zie ik als nadeel. Traore wordt bij Ajaax niet gebruikt zoals Traore gebruikt moet worden, waardoor hij enorm matig is. Traore is eerder een Feyenoord speler
-
@jeffreyelzinga_NL Het sloeg dan ook op het tweede gedeelte van je post. Maar goed dat kwam niet zo duidelijk over.
-
@bringdaruckus_NL Tuurlijk is Haps beter dan Sinkie en Dijks, maar dat is ook helemaal niet moeilijk. Ik vind het op zich wel lekker hoe Sinkgraven speelt. Hij brengt veel voetbal in de ploeg, al loopt hij vaak uit positie. Misschien dat daarom Veltman speelt, aangezien er dan een soort van 3 mans CV verdediging staat.
Grafforum trouwens, steeds dat wachten op je post omdat trolls je downvoten voor het leven