Kopen en meteen doorverkopen (irritant)
-
In mijn competitie zitten 2 managers die er de sport van hebben gemaakt om spelers te kopen en direct weer voor meer dan het dubbele te verkopen. Zelf ben ik momenteel Excelsior Rotterdam en grijp steeds mis als ik (eindelijk na lang sparen) een speler kan kopen.
Ze staan met hun lage doelstelling teams nu 1e en 2e, gezien hun historie doen ze dit heel vaak (doelstelling 12 en altijd 1e of 2e worden) Eerlijk = eerlijk, moet je op deze manier hoog in de ranglijst komen?
Ik heb respect voor managers die door hun tactiek zo hoog komen, maar niet door alles te kopen wat los- en vast zit om het vervolgens weer door te verkopen... is dit cheaten of gewoon slim?
-
@marbello_nl Dat is de manier om je teamwaarde flink te kunnen verhogen en onderdeel van het spel. Absoluut geen cheaten, maar gewoon slim.
-
@vertrigo_nl Maar dan heeft het spel niet meer zoveel met "tactiek" te maken maar alleen met het zo snel mogelijk krijgen van het sterkste team...
-
Met alleen hoge teamwaarde zal je echt niet al je wedstrijden winnen. Formatie + tactiek blijft ook belangrijk.
Alle topmanager maken hiervan gebruik en weten daar ook nog eens een goede formatie + tactiek aan te koppelen.