Films
-
@Glennevire_NL said in Films:
Mooi om te zien is hoe Gennady een van de pelsjagers zijn eigen ski''s maakt en daarbij o.a verteld dat het teer er pas op kan nadat het helemaal verhit is in vuur.
-
Verdomme ja, wat mooi
-
@timeenennaam_NL Deadpool al gezien?
-
@hap-slik-weg_NL
Ja, in mei al.Deadpool (2016)
Wat een tegenvaller, op een paar aardige beelden na. Vluchtige en onrustige film die eigenlijk vooral leunt op de quasi leuke seksueel getinte woordgrapjes van de hoofdpersoon. Het verdere plot verraadt de simpele en goedkope insteek van deze rusteloze film, niet gericht op een filmliefhebber, maar op de snelle behoeftebevrediging van mainstream publiek met snel gevulde kinderhanden. Waar in de vorige grote Marvels nog wordt getracht een balans te vinden tussen humor en actie en waar soms nog betekenisvol wordt stilgestaan bij bepaalde symbolische momenten, is deze film een opsomming van schijtlolligheid dat in moordend tempo op het publiek wordt afgevuurd. Dat bij de film ook het publiek wordt aangesproken is weliswaar geestig, maar natuurlijk een totale ripoff van Kiss Kiss Bang Bang (2005), waar dit met Robert Downey jr. een stuk spitsvondiger is. Wat overblijft is een kale huis-tuin-en-keuken-actiefilm. 5/10 -
@timeenennaam_NL Right, Marvel fan? Want wat dat betreft was Deadpool zeer goed, ook met de references naar bijvoorbeeld GL enzo
-
@hap-slik-weg_NL
Ik kan Marvel wel waarderen zolang er een balans is tussen humor en serieuze actie, wat in Deadpool geheel ontbreekt. Als Marvel zichzelf degenereert tot dit soort lolbroekenfilms hoeft het voor mij niet meer. -
@timeenennaam_NL Dat is nou zo ongeveer wat Deadpool is. Een "superheld" die zichzelf totaal niet serieus neemt.
-
@timeenennaam_NL eindelijk iemand die niet door die zielige hond een 8 of een 9 geeft
-
@hap-slik-weg_NL
Een parodie dus, dan kan Marvel beter helemaal stoppen@bringdaruckus_NL
Amerika he... -
@timeenennaam_NL Totaal geen parodie, maar gewoon een character dat anders is dan je basic Marvel superhero. Wat vond je van Civil War dan?
-
@timeenennaam_NL
ik doelde eigenlijk op sommigen in dit topic op moviemeter staat ie nog hoger in de top 250 -
@hap-slik-weg_NL
Nog niet gezien, maar ik vind Captain America ook niet de meest interessante. -
Deadpool vond ik ook flauw en inhoudelijk zeer pover.
Gisteren naar Hacksaw Ridge geweest. Gruwelijke oorlogsfilm, met wellicht wel de meest rauwe beelden die ik ooit in een oorlogsfilm heb gezien. Kent wel een flinke aanloop naar het actiegedeelte toe, maar dat was niet erg door de aanwezige humor en de uiteindelijke intensiteit van de actiescenes. 8.2.
-
Ik vond Deadpool wel vermakelijk, maar geen 8,1/10 waard zoals de gemiddelde stemmer op imdb
-
@Z-man_NL
'Leuk' kan me nog voorstellen, maar geniaal? Why? -
@timeenennaam_NL Voor mij was de humor perfect, echt goed gelachen. Verder vond ik Reynolds echt een goede rol neerzetten, met als hoogtepunt de zelfspot die hij heeft. De manier van filmen vond ik goed neergezet en de actie was heerlijk over de top. Daarbij komend dat het personage, wat hap-slik-weg ook al zegt op pagina 2, zichzelf totaal niet serieus neemt, was voor mij de reden om deze film als geniaal neer te zetten. Ik heb die film in 2 weken 4 of 5 keer gezien (autistisch much?), dus ja ik vond hem geniaal.
-
@timeenennaam_NL Die Green Lanturn burn was heel chill idd.
-
@hap-slik-weg_NL Ik vond vooral de burn over zichzelf prachtig
-
Ik vond de referentie naar Taken/Liam Neeson mooi