CrewCup: Algemene Discussietopic
-
De crewcup is het enige wat mijn crew nog heeft...
-
@de-boterbloemen_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Kan er al duidelijk gegeven worden wanneer de crewcup weer start?
die komt er voorlopig niet, als het nieuwe systeem niks is zal dit weer opgepakt worden
-
Dan hoeft het voor mij niet meer.
-
@dave-jansen_nl
Niks persoonlijks hoor Dave, maar ik irriteer me een beetje aan de ‘probeer maar uit’ gedachte. Alsof je iemand een hondendrol voorhoud en zegt probeer maar is lekker.
Het is hartstikke cool dat er eindelijk een crewsysteem in osm verwerkt zit zodat er gegevens bij worden gehouden op site ipv dat we alles zelf moeten bijhouden op het dooie forum maar zolang je niet onder aangepaste instellingen kan spelen is het voor een heleboel spelers gewoon geen optie. En is elke dag nu een verloren dag. Zo een eventuele update gaat ook kneiter lang duren dus denk dat we wel genoeg medegangers vinden om gewoon door te gaan.
-
Eens.
-
@mikevanderhilst_nl amen.
-
@mikevanderhilst_nl i'm with you
-
Helemaal mee eens.
-
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl
Niks persoonlijks hoor Dave, maar ik irriteer me een beetje aan de ‘probeer maar uit’ gedachte. Alsof je iemand een hondendrol voorhoud en zegt probeer maar is lekker.
Het is hartstikke cool dat er eindelijk een crewsysteem in osm verwerkt zit zodat er gegevens bij worden gehouden op site ipv dat we alles zelf moeten bijhouden op het dooie forum maar zolang je niet onder aangepaste instellingen kan spelen is het voor een heleboel spelers gewoon geen optie. En is elke dag nu een verloren dag. Zo een eventuele update gaat ook kneiter lang duren dus denk dat we wel genoeg medegangers vinden om gewoon door te gaan.
Tja kunnen er niks aan doen, ik geef alleen antwoord. Ik denk dat je alleen wel moet beseffen dat wij ook gewoon door willen met de CC.
We staan aam dezelfde kant alleen ik meld tenminste nog iets :wink -
@dave-jansen_nl
Goed om te horen dat jullie dat ook willen (y)
-
Mijn hulp heb je
-
@keejos_nl Voor zover mijn tijdverschil het toelaat ik ook!
-
@keejos_nl I'm in!
-
@keejos_nl Wij (Same Vision) willen ook wel meedoen indien er toch een crewcup zou plaatsvinden
-
Wij willen ook wel aan de CrewCup deelnemen.
Aan de nieuwe opzet van OSM, om over te gaan naar CrewBattles, gaan wij niet deelnemen. -
Ik wil ook gerust helpen.
-
Wij van Crew 8 willen ook weer meedoen, enkel... Wij zijn/gaan juist 2 (classic) Crew Battles spelen. Is dus al 8 man bezet.
-
Jammer dat OSM alles kopieert van OFM. Kan je meteen gelijk OSM afschaffen. Ik doe in ieder geval niet mee aan die crewbattle-onzin. En andere crews moeten dat juist ook gaan doen. Geen deelnemers = is systeem gefaald!
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Jammer dat OSM alles kopieert van OFM. Kan je meteen gelijk OSM afschaffen. Ik doe in ieder geval niet mee aan die crewbattle-onzin. En andere crews moeten dat juist ook gaan doen. Geen deelnemers = is systeem gefaald!
Is toch logisch als ze een keer gaan samenvoegen?!?