Release Crews
-
Oke man top. Wachten het even af dan. Thanks voor de reply.
-
Kan het niet allemaal terug gedraaid worden? En weer verder gaan met osm 2.0En begin met dat scout werk 3 spelers per x scouten mag wel weer terug naar 1 speler per x. Want nu heb je van die managers die enkel scouten om die weer door te verkopen.
-
Gewoon dit klotespel afschaffen!
-
Er verplicht niemand je om te blijven spelen Gianni.
-
@a-touch-of-magic_nl Gewoon om de tijd te doden. Vroeger was het veel beter.
-
Akkoord dat het vroeger misschien beter maar constant negatief zijn helpt dit spel ook niet vooruit.
Ik speel nog altijd met plezier in crewcup en speciale competities en wij hebben de laatste tijd voor onze crew ook een aantal mooie leden kunnen vinden die actief een bijdrage leveren op ons forum en whatsapp.
Er zijn nog altijd mooie dingen en daar focus ik mij liever op dan het negatieve.
-
Steven haalt mij de woorden uit de mond
-
Als je crew het kan uithouden, oke. Mijn crew is dood dus boeit het je minder. We hebben nog een Crewcup en crewcomp maar dat is alles. Die chat is een nutteloze update. Dus tjah...
-
Kan mij voorstellen dat het voor jullie crew nu te laat is.
Wij hadden altijd een vaste groep van 6 wat net genoeg was en nu zitten we zelfs met een voor ons mooie 10 man waarvan 9 actief meedoen.
-
De tijden van JR zijn voorbij. Het is wachten op de definitieve doodsteek.
-
@furrax_nl
Waarom recruit je geen spelers als je de crew zo graag wilt laten bestaan?
-
@mikevanderhilst_nl We hebben 13 leden. 6 ervan zijn actief qua teams. 5 spelen crewcomp & we hebben er 5 ter beschikking voor de crewcup. Dus zouden er 7 leden wegmoeten maar die behoren tot de geschiedenis dus kicken gaat niet zomaar. Het feit dat er geen crewforum meer is, is een tegenvaller en alleen heb ik er geen zin in.
-
@furrax_nl
Hoezo alleen? Je hebt 13 leden, waarvan 6 actief zeg je net?
Wat maakt het uit dat sommige inactief zijn ? Dat is bij ons niet anders.
Who cares about crewforum als je gewoon een whatsapp groep kan maken? Ook nog eens vele malen effectiever.
-
@mikevanderhilst_nl Ik vind dat iedereen actief moet zijn. Klopt, je hebt WhatsApp maar is niet hetzelfde.
-
@furrax_nl ga op zoek naar nieuwe leden. Er zijn genoeg managers enne kick je inactieve leden. Ook is het geschiedenis die managers zijn gestopt dus ga weer opnieuw beginnen. Het is net zoals bij voetbal daar stoppen ook spelers en die blijven ook niet in team die gaan weg met pensioen.
-
Nu 4de competitie gestart met onze crew .
Eerste 3 battles gewonnen
Nu voor 4de keer de competitie Spanje.
Is hier invloed op uit te oefenen? -
-
@a-touch-of-magic_nl
Bedankt voor snelle reactie. Jammer dat je daar zelf geen invloed op hebt!
Komt misschien nog? -
Geen idee.
Persoonlijk zou ik wel leuk vinden als er automatisch een afwisseling komt tussen verschillende landen.
-
@a-touch-of-magic_nl said in Release Crews:
Geen idee.
Persoonlijk zou ik wel leuk vinden als er automatisch een afwisseling komt tussen verschillende landen.
Is ook lekker voor de wereldverovering