Release Crews
-
Als je crew het kan uithouden, oke. Mijn crew is dood dus boeit het je minder. We hebben nog een Crewcup en crewcomp maar dat is alles. Die chat is een nutteloze update. Dus tjah...
-
Kan mij voorstellen dat het voor jullie crew nu te laat is.
Wij hadden altijd een vaste groep van 6 wat net genoeg was en nu zitten we zelfs met een voor ons mooie 10 man waarvan 9 actief meedoen.
-
De tijden van JR zijn voorbij. Het is wachten op de definitieve doodsteek.
-
@furrax_nl
Waarom recruit je geen spelers als je de crew zo graag wilt laten bestaan?
-
@mikevanderhilst_nl We hebben 13 leden. 6 ervan zijn actief qua teams. 5 spelen crewcomp & we hebben er 5 ter beschikking voor de crewcup. Dus zouden er 7 leden wegmoeten maar die behoren tot de geschiedenis dus kicken gaat niet zomaar. Het feit dat er geen crewforum meer is, is een tegenvaller en alleen heb ik er geen zin in.
-
@furrax_nl
Hoezo alleen? Je hebt 13 leden, waarvan 6 actief zeg je net?
Wat maakt het uit dat sommige inactief zijn ? Dat is bij ons niet anders.
Who cares about crewforum als je gewoon een whatsapp groep kan maken? Ook nog eens vele malen effectiever.
-
@mikevanderhilst_nl Ik vind dat iedereen actief moet zijn. Klopt, je hebt WhatsApp maar is niet hetzelfde.
-
@furrax_nl ga op zoek naar nieuwe leden. Er zijn genoeg managers enne kick je inactieve leden. Ook is het geschiedenis die managers zijn gestopt dus ga weer opnieuw beginnen. Het is net zoals bij voetbal daar stoppen ook spelers en die blijven ook niet in team die gaan weg met pensioen.
-
Nu 4de competitie gestart met onze crew .
Eerste 3 battles gewonnen
Nu voor 4de keer de competitie Spanje.
Is hier invloed op uit te oefenen? -
-
@a-touch-of-magic_nl
Bedankt voor snelle reactie. Jammer dat je daar zelf geen invloed op hebt!
Komt misschien nog? -
Geen idee.
Persoonlijk zou ik wel leuk vinden als er automatisch een afwisseling komt tussen verschillende landen.
-
@a-touch-of-magic_nl said in Release Crews:
Geen idee.
Persoonlijk zou ik wel leuk vinden als er automatisch een afwisseling komt tussen verschillende landen.
Is ook lekker voor de wereldverovering
-
@furrax_nl said in Release Crews:
@mikevanderhilst_nl We hebben 13 leden. 6 ervan zijn actief qua teams. 5 spelen crewcomp & we hebben er 5 ter beschikking voor de crewcup. Dus zouden er 7 leden wegmoeten maar die behoren tot de geschiedenis dus kicken gaat niet zomaar. Het feit dat er geen crewforum meer is, is een tegenvaller en alleen heb ik er geen zin in.
@furrax_nl said in Release Crews:
@mikevanderhilst_nl Ik vind dat iedereen actief moet zijn. Klopt, je hebt WhatsApp maar is niet hetzelfde.
Laat ik ten eerste benadrukken dat je natuurlijk helemaal zelf moet weten hoe je een crew leidt Gianni, maar je spreekt jezelf hierboven wel tegen.
Je zegt dat die 7 inactieve leden erg veel voor de crew hebben betekend en daardoor eigenlijk niet uit de crew gekickt mogen worden. Dat ze veel voor JR gedaan hebben geloof ik meteen, maar waarom zouden ze daardoor een onschendbare status moeten krijgen? Je hebt verder toch niets meer aan ze als ze niet meer actief zijn op OSM? Crews draaien uiteindelijk gewoon om activiteit en niet om verdiensten van leden uit een ver verleden.
Geef die gasten een mooie eervolle vermelding (erelid, Member of Honour, noem maar op) op de crewpage en ga verder... Je gaat mij toch niet vertellen dat die leden er wakker van liggen als je ze na maanden van afwezigheid ineens uit de crew kickt, want zij zijn allang niet meer met dit spel bezig.
Vroeg of laat moet je gewoon eerlijk ten opzichte van jezelf zijn en de actieve leden van de crew en tot deze conclusie komen. Voor eventuele nieuwe leden is het in de meeste gevallen ook leuker om in een actieve crew terecht te komen in plaats van dat je in een crew terecht komt waarbij slechts een deel nog actief is lijkt mij.
Mocht je je in het bovenstaande niet kunnen vinden dan is dat natuurlijk ook prima, maar klaag dan ook niet de hele tijd dat je crew inactief is en accepteer dan gewoon de situatie zoals die is.. Als beheerder van een crew heb je namelijk zelf de touwtjes in handen om hier verandering in te brengen, maar dan moet je het wel zelf willen!
-
@silvester-j_nl Geen idee wie hij bedoeld, heb lange tijd met ze samen gespeeld met TOT zoals crewcomp e.d. maar de enige die inactief is die dat plaatsje zou verdienen is Vjenne de rest kan hij er zo uitschoppen
Vanaf oktober zijn ze niet meer online geweest, onder de kont en weg ermee en daarna stil zijn @Furrax_NL en verder spelen ouwe sjagrijnige belg -
Ja, ik weet het.
-
Waar kan je btw die nieuwe ranking bekijken over dat crewupdate gebeuren?
-
?
———
-
@mikevanderhilst_nl De Crew Ranking is nog niet live. Komt snel!
-
Oke! Ik vind het ook wel allemaal prima hoor. Zolang de afkoopmogelijkheden aanstaan zal het voor een ieder die dit spel een beetje op een serieuze en competitieve manier wilt spelen toch geen enkele optie zijn om hieraan mee te doen.
Maar aan de andere kant... Dit is wel echt gewoon heel, heel erg slecht hoor.
Dat er dus a) totaal geen leer uit de huidige en 10 jaar opgebouwde topcompetities is getrokken over hoe je op een eerlijke manier met elkaar kan battle'en, dat er b) dus blijkbaar minachtend word gekeken op dit verdienmodel - afkoopmogelijkheden staan idd uit maar er word wel een veelvoud aan coins uitgegeven door middels van maximale transfers en scouts en dat c) zo een update dan weer live word gegooid, na bijna 2 jaar wachten, zonder landenkeuze en dan ook nog zonder uberhaupt een werkende ranking!! wie houd je dan voor de gek ?Mijn vraag was overigens een beetje gemeen, want na een beetje rondkijken op de site wist ik natuurlijk allang dat die ranking er nog niet was, maar ik hoopte eens positief verrast te worden ook al blijft het hele concept dan alsnog super kut.
Wat wel een serieuze vraag is : zijn jullie osm met deze onkunde doelbewust een beetje aan het laten doodbloeden ? met het idee dat iedereen op een gegeven moment over moet naar OFM ? Zo ja -> worden de profielen met win-loss stats en prijzenkast dan overgezet ? Als het antwoord hierop nee is, zou ik dat graag willen weten want dan kan ik daar wellicht al een account aanmaken en kan ik de boel hier rustig gaan afsluiten.