Vrienden uitnodigen...
-
..maar er dus helemaal geen enkele beloofde 50 bosscoins per uitgenodigde vriend voor krijgen ?!?
-
Kan je aub je vraag/probleem verduidelijken?
Hier kunnen wij moeilijk mee verder.
-
This post is deleted!
-
Hij heeft helemaal gelijk.
Is toch wel duidelijk wat hij bedoeld (als je begrijpend Nederlands kan lezen?).Dus: op Osm ken je gratis 50 bc krijgen voor iedere nieuwe speler die jij uitnodigt en dan ook osm gaat spelen. Je kunt er max 10 uitnodigingen versturen dus zou je 500 bc's max kunnen verdienen.
alleen de grap is dat die functie al tijden niet werkt!!
Ik heb ook al vaker vrienden van me uitgenodigt om meet te doen maar ik kreeg er dus geen 50 bc voor en zij ook niet. Duidelijk dus een BUG -
Op basis van 1 zin zou ik dus moeten begrijpen wat hij wil zeggen?
Voor zover ik weet zijn er geen specifieke problemen met deze functie.
Gelieve na te kijken of aan volgende vereisten is voldaan.
De vereisten zijn:
•De nieuwe gebruiker moet zijn/haar account aanmaken via de invitatie link en dit moet allemaal gebeuren in dezelfde sessie. Wanneer de nieuwe gebruiker bijvoorbeeld op de link klikt en vervolgens de browser afsluit zonder een account aan te maken óf de app afsluit zonder een account aan te maken, dan geldt deze bonus al niet meer. (Wanneer er op de link geklikt wordt, moet er dus ook meteen een account aangemaakt worden.)
•De persoon die op de link klikt, moet een account creëren. Deze 50 bonus Bosscoins geldt niet wanneer er met een bestaande account een competitie wordt gejoined.
•De bonus geldt alleen voor de eerste 10 personen die via de link een account aanmaken. Dus vanaf persoon 11 geldt de bonus niet meer. Al mag je uiteraard personen blijven uitnodigen om een account aan te maken.
•De nieuwe gebruiker moet het account aanmaken op dezelfde OSM versie (OSM NL/OSM World) als waar de persoon die de link verstuurde op speelt. Dus speelt die persoon op OSM NL, dan moet iedereen een account aanmaken op OSM NL. Speelt die persoon op OSM World, dan moet iedereen een account aanmaken op OSM World.
-
Er is inderdaad niets mis met het invite-systeem. Zolang een gebruiker zich aan de bovenstaande voorwaarden houdt dan zal er gewoon een beloning worden uitgekeerd voor het inviten van een vriend.