Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
@hap-slik-weg_NL Ik vrees dat het wel wat impact zal hebben, het is de vraag in hoeverre dat weer afneemt richting maart (mits er in de tussentijd niet weer iets gebeurt).
-
@Kagchelland_NL Het is nu eerst Kerst en O&N dus Nederland zal er niet heel veel mee bezig zijn. Maar Wilders gaat het sowieso in januari/februari gebruiken.
-
@hap-slik-weg_NL
Hij heeft het nu al gebruikt door een foto van Merkel met bloed aan haar handen te tweeten. -
@Bartje-Bergkamp_NL Echte kerst-spirit
-
@Kagchelland_NL
Tja, wat valt er anders van hem te verwachten...
Hij wil voortaan elk jaar een witte kerst -
PVV zal nu wel naar 40+ zetels schieten.
Merkel is een non-figuur, dat zij maar snel weggestemd moge worden
-
CDA!!! Of ChristenUnie
-
@spectraaaaa_NL Rip Nederland.
-
@spectraaaaa_NL Ja, het legt Wilders geen windeieren als er vlak voor de verkiezingen een aanslag plaatsvindt. En tja.. de aanslagen bewijzen toch wel een beetje zijn gelijk, dus wat dat betreft heel logisch.
-
Doe ff chill jongens hij stijgt hooguit 2 zetels
-
@DominicM_NL Oh dan heeft ie er nog maar 40
-
en waar gaat iedereen op stemmen ?
-
Na de felle discussie over Zwarte Piet staat er opnieuw een feestdag onder druk: het kerstfeest. Een groeiend aantal bedrijven, scholen en instellingen vermijdt krampachtig het woord kerst om ’andersgelovigen’ niet te kwetsen. Ze wensen elkaar daarom ’fijne wensdagen’, versturen wenskaarten en organiseren winterfeesten. Of schrappen zelfs het hele woord.
Echt niet normaal, nu moet Kerst ook nog Kapot. Op wie ga ik stemmen PVV!! Dit mogen wij als land echt niet pikken, als je D66 stemt kan je dit toch ook niet over je kant laten gaan.
-
@Oceanfest_NL Fijne wensdagen #lol
-
@Oceanfest_NL Ik wens je een fijn wensfeest!
-
"versturen wenskaarten en organiseren winterfeesten"
de horror
-
@DominicM_NL In Berlijn was dat wel horror, dat winterfeest.
Of too soon?
-
Haha iemand die een Spelt artikeltje serieus neemt