Ontslag
-
Ik dacht het ontslaan uitgezet was? Ik ben te lang afwezig geweest bij de trainingen? Wat maakt dat uit dat ik geen trainingen doe? Ik vind dit wel een beetje raar. Stond er gewoon goed voor met mijn team..
-
@pietjan-huntie_nl
Dit zijn 2 losse dingen. Als je even niet via de app hebt ingelogd krijg je idd de melding dat je je trainingen nog in moet stellen.
Ben je 5 dagen niet online geweest dan kan de moderator van de competitie je ontslaan
Met de info die je hierboven geeft is beide gebeurd -
maar ik dacht dat dit juist weer gestopt was? Dit is de eerste keer na een update dat ik word ontslagen.
-
Je moet een verschil maken tussen competities waar een manager moderator is en die wel degelijk managers kan ontslaan die te lang afwezig zijn en competities die door osm worden aangemaakt en waar geen manager moderator is.
-
@a-touch-of-magic_nl zal daar een op gaan letten, want dit is wel beetje matig vind ik. Dankje
-
Ik zie soms ook wel mensen die hele competitie niet online zijn geweest en nog steeds niet zijn ontslagen
vm was de competitie waar jij in zat een competitie die door een manager was gemaakt.
die manager kan je dus ontslaan wanneer die wil want hij daar de baas van vm -
Vervelend dat je ontslagen bent. Helaas is hier waarschijnlijk een makkelijke verklaring voor
Wat @abdivdosm_NL ook al zegt: Jouw competitie is dus aangemaakt door een manager, en niet door OSM zelf. De manager heeft dus de mogelijkheid om jouw na een x aantal dagen afwezigheid uit de competitie te trappen. Soms niet altijd even eerlijk, want het kan ook best zijn dat je onbedoeld even niet aanwezig bent, maar hij heeft wel het recht om dit te doen, aangezien hij of zij de moderator is
Als het een OSM competitie was geweest (die dus door de engine is aangemaakt (of wie dat daar ook regelt), is de kans vrijwel niehiel dat dit gebeurt, tenminste, in het hele jaar dat ik OSM speel zijn alle managers zelf weggegaan en anders gewoon gebleven, zelfs na 30 dagen.
-
Denk dat het nu voldoende duidelijk is dus deze mag dicht.