Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@memphis-united_nl Klopt. Alles is uitgestorven.
-
@harry-poon dat crew naam uniek moet zijn helemaal mee eens dus bij deze verander mijn crewnaam weer zoals die hoort te zijn ipv wat jullie GB na de update ervan gemaakt heeft.
-
@triple-444_nl Wat hebben wij ervan gemaakt?
-
@harry-poon naske's fantastic soccer
Ipv crew erachter
-
@triple-444_nl De crewnaam wordt geprefilled met 'jouw managernaam' + crew. Maar dat kun je gewoon aanpassen bij het aanmaken.
-
@triple-444_nl
Sinds de crewupdate kan de naam van een crew slechts uit 24 karakters bestaan. Hierdoor is een deel van jullie naam weggevallen. Je kunt twee dingen doen:- Accepteren dat de aangepaste naam de nieuwe naam van jullie crew is.
- In dit topic een verzoek indienen om de naam van jullie crew handmatig aan te laten passen.
-
Ook updates waar niemand om gevraagd heeft. Kansloos.
-
@furrax_nl Dat is helaas niet per se omdat iemand erom gevraagd heeft. Is noodzakelijk om de namen te laten passen in de apps.
-
Oke maar dan hebben wij daar alsnog niks aan.
-
Ik had een idee voor een nieuwe update
Waarom niet met een voetbalschoen laten zien welke speler er in de wedstrijd een assist heeft gemaakt?We zien nu alleen op de OSM applicatie wie heeft gescoord in de wedstrijd als we naar de cijfers van de spelers gaan. Dat zie je aan de voetbal. Nu zie ik dus ook graag een voetbalschoentje bij de spelers die in de wedstrijd een assist heeft gemaakt.
Ik hoop dat deze update doorgaat!
-
@k-vermeer12345_nl Leuk idee! Waar zou je het schoentje graag zien?
-
Wanneer je op de app op de wedstrijd klikt, dan scroll je naar beneden en dan zie je vervolgens de cijfers van de spelers en hoeveel doelpunten hebben gescoord, aangegeven met een voetbal.
Nu zou ik op die plek ook die schoentjes willen hebben, dus bij de spelersbeoordelingen, want wanneer Messi een doelpunt heeft gemaakt op aangeven van Javi Martinéz dan zien we bijvoorbeeld Messi heeft een 9 gescoord als cijfer en 1 voetbal, maar in de huidige app zie je dan niet wie de assist gaf, dus bij Javi Martinéz zou het leuk zijn als er dan een schoentje naast zijn naam komt te staan
-
@k-vermeer12345_nl Duidelijk. Ik zal eens gaan kijken of dat iets is wat we kunnen doen.
-
Wanneer kunnen we weer zien wie er komt of vertrekt bij een crew? En komt het ook terug in een algemeen overzicht? Vroeger kon je op het algemeen crewforum van OSM alle leden zien die bij verschillende crews kwamen & vertrokken. Vond ik heel handig.
-
@furrax_nl In de Chat wordt steeds een systeembericht (join/left) verstuurd als iemand komt of vertrekt.
-
@harry-poon Daar heb je dus niks aan. Er werd gezegd dat het zou terugkomen zodat iedereen dat kan zien bij de andere crews.
-
Crewpunten zijn afgeschaft?
-
@timeenennaam_nl Ja. Nog zo'n top idee van GB.
-
@furrax_nl Ik voel een lichte vorm van haat richting de beslissingen van Gamebasics. Kan dat kloppen?
-
@the-master-of-dank-memes_nl Ja. Mag dat niet? Mijn probleem niet. Enigste probleem is dat ze het spel verneuken en de oude garde laten stikken.