Aanslagen, terreur & extremisme
-
komt wel heel dichtbij he pff
-
@badboy198512_NL
't Is al veel dichter geweest... Brussel/Zaventem dit jaar bijvoorbeeld.
-
@Sam-08_NL jah dat klopt helemaal
maar ik bedoel meer in nederland
het is gwn van de zotte dat het al zo dichtbij komt
je zou toch denken dat je in vrede leeft met ze alle maar blijkbaar niet -
@badboy198512_NL Je snapt hopelijk dat Berlijn verder weg is dan Brussel voor waar dan ook in Nederland?
-
@hap-slik-weg_NL
jah dat snap ik heel goed dat het verder weg ligt dan brussel
maar ik hoop gwn dat het niet deze kant op komt -
@badboy198512_NL
-
Not sure if...
-
@DominicM_NL :gay_pride_flag:
-
Tja, je zou bijna kunnen zeggen dat het niet lang zal duren voordat hier ook wat gaat gebeuren. De buurlanden & landen daar omheen zijn al meermaals slachtoffer geworden van zulke daden. Wie zegt dat zulke gekken niet hier ook kunnen toeslaan? Als een kerstmarkt al een doelwit is...
Maar je hebt geen leven meer als je daar de focus op legt. Ik ben wel benieuwd voor Duitsland wat dit voor gevolgen heeft, politiek gezien. Kan best voorstellen dat de angst onder de mensen weer massaal is toegenomen.
-
@Sjinne_4_ever_NL Alternative für Deutschland zal wel gaan groeien, net als Wilders hier.
-
Triest dat die gozer dus uitgezet zou worden, maar dat het niet ging vanwege papierwerk... Blijkt dus dat de strenge maatregelen wel z'n werk doen aan de ene kant, maar zoiets doms als papierwerk van het land van herkomst gooit roet in het eten. Zet hem dan in ieder geval ergens op een beveiligde locatie, tot die wel naar Tunesië terug kan...
-
Ik vind vooral kwalijk dat hij met naam en alles en afkomst overal bekend wordt gemaakt door politie/media. Blijkt hij het niet gedaan te hebben pff. Ik had al raar gevoel bij, iemand uit Pakistan. Nog veel erger natuurlijk dat de dader nog rondloopt en gewapend is waarschijnlijk pfff. Media zijn echt niet te vertrouwen en dan janken over fake nieuws op facebook >.<
-
@Sjinne_4_ever_NL tot nog toe lijkt Nederland de zaken goed op orde te hebben. Echter ben ik er ook bang voor dat het toch een keer gaat gebeuren. Grote evenementen zijn vaak het doelwit. SR zou zo'n doelwit zo maar kunnen zijn, a.s. zaterdag bijvoorbeeld.
-
@Jip-Huijs_NL
Ik kijk op Utrecht CS ook altijd wel beetje schuw om me heen -
@timeenennaam_NL Ik betrapte me er vorige week in Oberhausen ook op dat ik dacht: "Als hier 4-5 man met wapens naar binnen loopt kunnen ze echt serieus een flinke bodycount creëren."
Niet dat je er iets aan hebt. Tenzij je liefst altijd binnen zit heb je niets aan die informatie/gedachte
-
@Kagchelland_NL
Kan geen kwaad als je weet waar de uitgangen zijn enz toch -
@timeenennaam_NL True, doe ik ook XD
-
@Kagchelland_NL
Terwijl jij wel de mogelijkheid hebt 20 mensen af te schermen