Competitie Zoeken
-
Land : Nederland
Leaguenaam : R 0 TT 3 R D 4 M
Speeldag : 2
Land : België
Leaguenaam : 4 N TW 3 R P 3 N
Speeldag : 2
Nog mooie teams over als Psv, Feyenoord, Sint-Truiden, Zulte Waregem etc....
-
Land : Nederland
Leaguenaam : R 0 TT 3 R D 4 M
Speeldag : 4
Land : België
Leaguenaam : 4 N TW 3 R P 3 N
Speeldag : 4
Mooie clubs over als Psv, Feyenoord, Anderlecht, Zulte Waregem....
-
Competitie: Ierland
Account: hoofdaccount
Match start: 94 uur
Aantal clubs in de competitie: 10
Aantal gratis clubs in de competitie: 7Managers die actief zijn in de competitie kunnen deelnemen.
-
Competitie: Moldavië
Competitienaam: Rob in Moldavië
Begin competitie: Over 4 dagen
Aantal clubs over: Alle keus, nog 7 teamsVoor diegene die de wereldkaart vol willen maken, zijn zeker welkom
-
Crew: Red Star
Land: Spanje
Startdatum: 24 04 2018 is de voorbereiding gestart
Competitiesettings (TK, timers etc): oa. Geen tk en geen versnelde timer
Loten/vrije teamkeuze: Er zijn nog 2 vrije plekken
Info via pb > Pondboy -
Binnenkort start het WK weer, daarom organiseer ik een speciale competitie + Toto die start op 9 of 10 juni.
Voor meer info of aanmelden zie:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/31150/wk-2018-toto-competitie/3 -
Zoek nog steeds 3 deelnemers om mee te doen!
-
Hey, ik heb het vakje afgevinkt zodat je geen timers kunt versnellen en heb de competitie prive gestart, nu kan ik deze alleen niet meer open zetten dus we zoeken managers!
reageer hier even of stuur me een berichtje!League: Engeland Premier league
Voorbereiding: 2dagen over
Alleen Manchester United, Liverpool en Manchester City zijn gekozen. -
@frituurpannekes_nl said in Competitie Zoeken:
Zoek nog steeds 3 deelnemers om mee te doen!
Nog één plaatsje over voor degene die wilt, start is op 9 a 10 juni.
zie voor meer info mijn link in het onderstaande. -
Competitie: Argentinië
Match starttijd: 70 uur
Aantal clubs in de divisie: 16
Aantal gratis clubs in de competitie: 4Spelers die actief zijn in de competitie, die houden van competitie
-
Land : Eredivisie (Nederland dus)
League Naam : Dank Memes Cup #1
Speeldag : nog 94 uur te gaan tot eerste speeldagOf join mijn andere competitie
Land : Eredivisie
League Naam : Road to 10000 managerpunten
Speeldag : nog 94 uur te gaan tot eerste speeldag -
Kom gezellig bij mij managen in Moldavië!!!!....
gewoon zoeken op meine van der sluis of Michel Breuer is the best -
De inschrijvingen voor het derde seizoen van de Kanarifuglene League zijn weer geopend! Lukt het jou om de KL1 te bereiken en tegen Nederlands beste managers je slag te slaan? Join dan komend seizoen de Kanarifuglene League en strijd in een van de oudste en meest bekende crewcompetities (met promotie/degradatie-systeem) van ons land!
Je vindt de inschrijving hier:
Schrijf je in door je naam onderaan de nieuwe inschrijvingen (New entrants) te vermelden!
Je kunt je inschrijven tot en met 22 juni a.s. Op 23 of 24 juni vindt de loting plaats en de competitie begint 25 juni!
-
Land: Nieuw Zeeland
League Naam: TFW- Open Competitie
Speeldag: we zitten nog in de voorbereidingen, er zijn nog enkele slots beschikbaar! -
Competitie: Oekraïne
Account: hoofdaccount
Match start: 2 dagen 13 uur
Aantal clubs in de competitie: 12
Aantal gratis clubs in de competitie: 5Actieve managers die van competitie houden, kunnen lid worden van de competitie
-
De inschrijvingen voor het vijfde seizoen van de Kanarifuglene League zijn weer geopend! Lukt het jou om de KL1 te bereiken en tegen Nederlands beste managers je slag te slaan? Join dan komend seizoen de Kanarifuglene League en strijd in een van de oudste en meest bekende crewcompetities (met promotie/degradatie-systeem) van ons land!
Je vindt de inschrijving hier:
Schrijf je in door je naam onderaan de nieuwe inschrijvingen (New entrants) te vermelden!
Je kunt je inschrijven tot en met vrijdag 10 augustus 20:59 uur a.s. Daarna vindt de loting plaats en de competitie begint 13 augustus!
-
De Friese OSM competitie zoekt managers!
Land: Nederland
Divisie: Eredivisie
Speeldag: Voorbereiding. (1e wedstrijd begint over 3 D 21 uur tijdens schrijven.)De competitie is besloten aanvragen worden zo snel mogelijk behandeld.
Tevens is er een Facebook groep waar we de standen gaan bijhouden. Deze vind je hier.Hoop jullie te zien in onze competitie!
Groetjes Sietze
-
Land:Duistland
League naam:IrkçiNL in Germany
Het begint vandaag
geen kamp -
De inschrijvingen voor het zesde seizoen van de Kanarifuglene League zijn weer geopend! Lukt het jou om de KL1 te bereiken en tegen Nederlands beste managers je slag te slaan? Join dan komend seizoen de Kanarifuglene League en strijd in een van de oudste en meest bekende crewcompetities (met promotie/degradatie-systeem) van ons land!
SCHRIJF JE IN VOOR DE KANARIFUGLENE LEAGUE
Je kunt je inschrijven tot en met vrijdag 5 oktober 23:59 uur a.s. Daarna vindt de loting plaats en de competitie begint maandag 8 oktober!
-
Land:Hong Kong
League naam:Return the TOP 100 Part 4/6
Het begint vandaag
geen kamp