Idee: Taktiek snelkeuze
-
Hoi allemaal,
Nu ik me toch weer sinds enige tijd weer soms op dit forum begeef, dacht ik, laat ik eens een van mijn geweldige ideeën met jullie delen.
Ik zou een groot voorstander zijn van Taktiek Snelkeuzes. Een stuk of 3 mogelijkheden om een taktiek die je gebruikt op te slaan, zodat je deze niet elke keer hoeft op te zoeken, of elke balkje moet gaan verschuiven. Bij heel veel spellen zie je dit ook (bijvoorbeeld kaartspellen waarbij je alvast Decks kunt samenstellen). Je kunt zo een 4-3-3 thuis 4-3-3 uit en een 4-2-3-1- uit opslaan. Zo kun je bij het wijzigen van je formatie met 1 druk op de knop in je taktiekscherm de juiste taktiek selecteren.
Normaal gesproken zou ik dit mooi onderbouwen met screenshots, maar daar heb ik even geen tijd voor!
-
@appiel_nl Ik ben het met je eens. Zou een goed idee zijn. Iets dat al jaren niet te vinden is hier.
-
Lijkt mij te complex om te realiseren.
Denk dat er belangrijker zaken zijn die eerst moeten afgewerkt worden.
-
Complex? Absoluut niet, wellicht wel voor GB.
Verder uitstekend idee. Komt ongetwijfeld op de stapel: 'ideeën uit de community waar wij niets mee doen'.
-
@a-touch-of-magic_nl Noem er eens een paar? Ben erg benieuwd waar Gamebasics de afgelopen weken zo ontzettend druk mee bezig is geweest
-
Ik werk niet bij Gamebasics dus is niet aan mij om daar op te antwoorden.
Vind het voorstel voor mij gewoon geen prioriteit.
Mijn persoonlijke favoriet is nog steeds een knop waarmee ik op de app in 1x mijn opstelling kan verwijderen.
Ik denk graag na over de tactiek die ik speel dus voor mij is dit elke dag een leuk moment om wat aanpassingen te doen.
Gewoon met 1 klik mijn tactiek instellen vind ik niet nodig. Ik zou met 3 al niet toekomen ook.
-
Vorig jaar was er ook iemand die deze suggestie maakte. Het antwoord was toen dat GB het liefst ziet dat gebruikers echt bezig zijn met het spelletje. Wanneer je heel gemakkelijk van tactiek kan switchen door op een knopje te drukken, ben je nou niet echt bezig met het spelletje. Het pielen aan je tactiek is ook gewoon een onderdeel van OSM.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/19688/a-b-en-c-tactiek
-
@vertrigo_nl Zeker.
-
@fc-eddie_nl Ah keej. Heb het andere topic ook nu nog niet gelezen. Ben het eens met het idee dat het niet simpel moet zijn om een goede taktiek neer te zetten. Maar bij 433 heb pressie altijd op 67 en bij 451 op 29, het pielen heb ik daarvoor al gedaan door dit uit te zoeken. Nu is het enige wat ik zou willen, een snelkeuze om dat gelijk in te stellen, ik weet namelijk al waar ik ze wil zetten. Maargoed mn idee is duidelijk
-
Ja leuk en dan ook graag een knop dat als ik daar op druk de app me huis schoonmaakt en stofzuigt.
nee gewoon instellen is iets wat je natuurlijk als gedreven op zit te wachten.straks hoef je anders alleen nog maar de app te installeren alles 1x in te stellen en kan je een jaar met vakantie hahaha
Hoop dat ze dit niet gaan inbrengen in ieder geval
-
GB heeft dit met elkaar besproken, maar ze weten nog altijd niet of dit echt haalbaar gaat zijn. Mocht dit dus al ingevoerd gaan worden dan is dit iets wat pas ver in de toekomst zal gaan gebeuren.