training afronden
-
Is het niet makkelijker dat op OSM de spelers hun training automatisch afronden wanneer de tijd om is, zonder dat je daar nog moet op klikken? Ik vind dit op het moment vrij omslachtig.
Via de app kun je bij je opstelling gelijk je spelers plaatsen wanneer te training klaar is, op de site moet je eerst naar training daarvoor gaan. Daarvan mijn idee. Of dat je zoals de app gelijk de training kan afronden wnnr je de opstelling maakt wnnr de tijd daarvoor om is.
-
De afrondknop en de knop om een nieuwe speler te trainen zit op dezelfde plek, op dezelfde pagina. Je klikt dus op afronden en kan daarna meteen weer klikken om de volgende speler te gaan trainen. Hoezo is dat omslachtig? Als deze twee knoppen op twee verschillende pagina's zouden staan, zou ik het kunnen begrijpen.
Het zou inderdaad mooi zijn als de mogelijkheid om de training via de opstelling af te kunnen ronden, ook op de website beschikbaar zou zijn.
-
@fc-eddie_nl Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt... de knop 'afronden' gewoon laten wegvallen.. je kiest gewoon je spelers om te trainen, tijd gaat in en klaar. Laat het gelijk aflopen zรณnder er nog op te moeten klikken nadien.
//Het zou inderdaad mooi zijn als de mogelijkheid om de training via de opstelling af te kunnen ronden, ook op de website beschikbaar zou zijn.\
Dit zou idd enorm handig zijn.
Mijn idee was dus gewoon om de knop 'afronden' te laten verdwijnen. Dat je enkel de spelers kan trainen, tijd gaat in en automatisch afgerond is zonder dat je daarvoor moet gaan klikken op 'afronden'
-
Ik begreep je wel hoor Ik zie alleen niet in waarom Gamebasics tijd en moeite moet gaan stoppen om dit systeem te veranderen voor iets wat een seconde duurt om op een knopje te drukken. Zonder op af te ronden te klikken bespaar je jezelf een heuse 4 seconden per trainingssessie, per team. Is dit nu echt noodzakelijk? Het werkt zo al weet ik veel hoe lang en jij speelt ook al jaren OSM. Ik snap dus niet helemaal waarom dit nu opeens 'omslachtig' is.
Maar goed, mochten er meer mensen zijn die trainingen automatisch willen zien afgerond te worden i.p.v. op afronden te hoeven klikken, post dan gerust.
-
Ik begrijp het wel inderdaad, het zou wel makkelijker zijn.
Om een voorbeeld te noemen.
Ik stel in de ochtend mijn team in en zet dan de reserves op training, daarbij heb ik als deze klaar zijn in de avond niet altijd tijd om het af te ronden wegens werk of andere dingen.
Het zou dan wel mooi zijn als deze automatisch worden afgerond, dan heb je misschien ook weer betere reserves op de bank zitten voor als de wedstrijd begint.Wat dat aangaat vind ik het wel een mooi idee
-
@alfonzso_nl192 Ik begrijp wat je bedoelt maar doordat je op de knop 'afronden' klikt zie je ook hoe ver hij nu is met zijn trainingen en als hij plotseling extra veel krijgt van de training en dus een niveau omhoog gaat zie je dat ook. Als je de knop weg laat mis je dit wel. Ik vind dat je hierdoor minder overzicht hebt in de trainingen en je spelers.
-
@thattom_nl said in training afronden:
@alfonzso_nl192 Ik begrijp wat je bedoelt maar doordat je op de knop 'afronden' klikt zie je ook hoe ver hij nu is met zijn trainingen en als hij plotseling extra veel krijgt van de training en dus een niveau omhoog gaat zie je dat ook. Als je de knop weg laat mis je dit wel. Ik vind dat je hierdoor minder overzicht hebt in de trainingen en je spelers.
Die hoeveelheid die een speler beter word bij een training veranderd echt niet als je niet kijkt of het niet ziet. Dus snap je punt niet echt? Je speler wordt beter en je hoeft niet speciaal naar trainingen toe om het af te ronden.
Vind het zelf ook wel handig als het aangepast wordt, het is niet zo dat ik het als wereldprobleem zie, maar het maakt het leven wel weer iets makkelijker
-
@de-boterbloemen_nl Ik vind het gewoon handig als je op afronden klikt dat je dan kan zien dat hij bijvoorbeeld extra omhoog is gegaan met de trainingen. Als dit automatisch gedaan zou worden zou je het niet echt door hebben denk ik. Maar dat is mijn mening. Je kan natuurlijk als je het onthouden hebt wie je getraind hebt maar anders is het een gok
-
Serieus boys, een discussie over een aktie van 2 seconde werk.
Ik zie veel maar deze gaat wel echt nergens over.Waaaaaaaaar praten we ooooooooooover
-
Dit zal niet ingevoerd gaan worden. GB wilt dat spelers actief OSM spelen en dus niet dat dingen automatisch worden afgerond zodat de gebruikers bijna niets meer hoeven te doen.
-
Even een update omtrent deze suggestie: De devs hebben plannen om een knop in te voeren waarmee je in een keer de training van alle 4 de spelers kan afronden. Deze staat relatief op de korte termijn.
Scheelt jullie straks dus zo'n 3 seconden per training, per team