Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
@peter-osm-master_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@alex7ander7_nl Jij kan beter je vingers van het toetsenbord halen als er 1 wat verziekt ben jij het wel dus maar ff indimmen en wegwezen met je praatjes
Spuit 11 in de bocht. Kan je het nog steeds.niet verkroppen dat je uitgekost werd door de.meeste in de crew.
-
Gefeliciteerd off. S6 verders.
-
@alex7ander7_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@peter-osm-master_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@alex7ander7_nl Jij kan beter je vingers van het toetsenbord halen als er 1 wat verziekt ben jij het wel dus maar ff indimmen en wegwezen met je praatjes
Spuit 11 in de bocht. Kan je het nog steeds.niet verkroppen dat je uitgekost werd door de.meeste in de crew.
Je spreekt alleen voor jezelf sukkeltje als er 1 word uitgekotst ben jij het wel met je grote muil. En dat zullen de meesten beamen.
EN trouwens ben zelf weggegaan en niet weggestuurd daarna nog meerdere berichten ontvangen van veel managers die me liever terug zouden willen zien komen dus wat.KOM DAN!
-
Uiteraard ben ik blij dat naar mijn idee de juiste beslissing is genomen.
Maar al met al wel jammer dat zo'n mooie battle als een nachtkaars is uitgegaan. Want er is echt gestreden tot het eind.
-
Dit is echt te amateuristisch voor woorden door laksheid en gepruts bij gb/de moderators wordt de "cheat", zoals ze het noemen pas naar een maand behandeld. Op zo'n belangrijk moment!!!
Als ze hun taak/werk goed hadden uitgevoerd dan was deze speler al voor het ck gebanned en was het ck prima verlopen. Nu wordt OFF gematst en komen ze een ronde verder terwijl ze als de speler nu niet was gebanned verloren hadden, oftewel het ck wordt op deze manier lekker verziekt door gb/de moderators!!!Daarnaast is het geeft @killing-spread_NL ook duidelijk aan dat de overtreding niet tijdig en goed gemeld is, wat wel had moeten gebeuren zie onderstaand citaat:
@killing-spread_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@martijnfc_nl OK. Laten we er dan even de regels van het CK bijnemen:
Melden:
Een overtreding moet binnen 48 uur, nadat de overtreding heeft plaatsgevonden, worden gemeld op het forum met een screenshot en de Captain van de tegenstander. De organisatie zal de straf beoordelen aan de hand van de regels en de straf communiceren met de deelnemers.
Zonder screenshot is het nooit een straf!Wil het nu net lukken dat de 'overtreding' niet werd gemeld door de captain van OFF, maar door iemand van Goodfellas. Daarnaast dan ook nog eens zonder screenshot.
Op basis van de regels, kan er dus geen straf gegeven worden.
@Robbiebb_NLIk vraag me af of dit wel mee is genomen door de jury en hier hoor ik ook helemaal niks over, dus ben benieuwd....... @Robbiebb_NL
Als laatste hoorde ik een paar geluiden over dat de verbannen speler door cheaten extra bc heeft kunnen verkrijgen. Ik kan jullie geruststellen. De reden waarom die verbannen is, heeft hem geen enkele bc opgeleverd........
-
Goed verhaal, lekker kort ook.
Ik pak ff bak popcorn om alles door te lezen....
-
Eindstand battle 4: LFS 2094 - GE 166
-
@peter-osm-master_NL waar is dit voor nodig?
Gefeliciteerd @Silvester-J_NL en de rest van OFF!
-
@peter-osm-master_nl volgend mij zitten ze allemaal nog in de crew ondanks je geprobeerd hebt ze weg te trekken. Ga jij maar lekker door met leugens verspreiden. Ben je goed in.
-
Om ook nog maar een duit in het zakje te doen.
De wedstrijd is al gespeeld en zelfs met 3 rondes een PC in het team heeft GG gewonnen qua punten. Dus zonder enige straffen toegevoegd kan je opmerken dat GG terecht heeft gewonnen en OFF geen aanspraak maakt op de overwinning. Dus op dit punt zou je ook als crew kunnen bedenken dat je gewoon verloren hebt en je hier bij neer legt.
GG & Maurits zijn naar mijn mening al genoeg gestraft ,dat ze 3 rondes zonder manager konden spelen (dit omdat niemand hem kon vervangen mbt het eind van de competitie), en dat Maurits alles kwijt is.
Het punt dat er mazen zijn in de wet en dat deze hier nu direct aangepakt moeten worden klopt ook niet helemaal. Aangezien de waarschijnlijke reden dat Maurits een lock heeft gekregen, indien GB correct haar regels zou na leven, het zou betekenen dat ,let wel, geen enkele manager dat op crewniveau speelt zich aan deze regel houdt. Wat dus zou betekenen dat iedereen hier verbannen zou moeten worden. (Gedoogd of niet)
Nogmaals het bestraffen van iets wat niet strafbaar is is niet mogelijk in Nederland. Zolang het buiten de wet valt ben je niet strafbaar en kan je dus ook niet vervolgd worden. (Nulla-Poena beginsel) Dit is deel van het legaliteitsbeginsel wat een van de drijfveren is voor de Nederlandse rechtsgang. Persoonlijk vind ik dat we aan dit principe vast moeten houden en niet achteraf het even aan moeten gaan passen.
Tevens zou ik graag willen weten wie de 'Judge' is, dit zal op bepaalde redenen buiten beeld gehouden worden ,maar het zou toch transparantie opwekken om dit te delen. Het idee van 3 of 5 judges zou naar mijn idee beter zijn omdat het nu het geval is van een iemand die zijn mening kan laten uiten.
Indien het blijft zoals het nu is wil ik OFF feliciteren met de 'overwinning'. En ze veel succes willen wensen in volgende rondes.
-
Tevens is de timing van de lock merkwaardig + dat deze lock voor onbepaalde tijd is. Aangezien de overtreding waar het omgaat helemaal niet zo zwaar is is het tevens raar dat hier een permanente ban voor wordt opgelegd. Geen waarschuwing of melding, desnoods een week ban. Nee gelijk een permaban. Dit vraagt mij persoonlijk veel vragen op, aangezien GB zelf er ook schimmig over is versterkt het dat mijn gevoel alleen maar.
-
Eindstand battle OFF-GG:
-
@putse-boys_nl Eindelijk nog eens een discussie op de OSM fora.
-
-
Eindstand OSP - Same Fusion
-
Na een beetje de posts over deze discussie te hebben gelezen vind ik het grappig dat er mensen zijn die de organisatie of Gamebasics als 'schuldige' aanwijzen, terwijl er maar een schuldige is: degene die besloot te gaan cheaten en daarmee zijn crew benadeeld heeft. Waarom je überhaupt zou gaan cheaten in een simpel online spelletje is iets dat ik al niet kan begrijpen, maar om dit nog eens te gaan doen terwijl je in een van de betere crews op OSM NL zit, is al helemaal bizar.
Dat deze manager door een bug niet direct uit de crew was gezet, kan niemand wat aan doen. Bugs komen nou eenmaal voor.
-
@Renkie_NL , @waterhoen19_NL @the-best-manager-in-the-world_nl, @Keejos_NL , @stannleyy_NL @A-touch-of-magic_NL @Silvester-J_NL
Start kwartfinales: Maandag 2 juli, 21:00
Land: Australië
Teamverdeling:Thuisteam:
DS1, Brisbane Roar
DS3, Melbourne City
DS5, Melbourne Victory
DS7, Perth Glory
DS9, Central Coast MarinersUitteam:
DS1, Sydney FC
DS3, Western Sydney Wanderers
DS5, Adelaide United
DS7, Newcastle United Jets
DS9, Wellington PhoenixModerator:
Aanmaakinstructie:
Geavanceerde Tools:
Prive Competitie: Alleen managers die je uitnodigt kunnen meedoenAan
Beker: Strijd in de competitie en de bekerAan
Trainingskampen: Boost je team maximaal 6 keerAan
Besloten Trainingen: Verberg je Tactiek maximaal 6 keerAan
Clubkas-compensatie: Verbied compenseren voor ClubkasUit
Transfers: Sta het kopen en verkopen van spelers toeAan
Voorbereiding: Bereid je team voor met 4 voorbereidingsdagenAan
Timers: Verbied het direct afronden van timersUit
Naam: CK2018 – Kwartfinale: Crew 1 vs. Crew 2. Bijvoorbeeld: CK2018 –Kwartfinale: LFS vs KL .
Uitnodigen: Nodig alle ingeschreven deelnemers in één keer uit.(via de pc in je vriendenlijst, voeg vooraf alle deelnemers toe aan je vriendenlijst)
Details: Na het versturen van de uitnodigingen, meld de details van de competitie (naam en competitie nummer) bij de Captain van de tegenpartij en op het forum in het discussie topic
Toelaten: Laat geen andere managers toe in de competitie.
Eigen crew eerst wordt bestraftPosten line up: Uiterlijk zondag 23.59, hierna volgt een straf, bij geen line up op maandag 19:00 zal het een walk over zijn
Manier van posten:Crewnaam
Uitteam:
DS1, Sydney FC - Manager A
DS3, Western Sydney Wanderers - Manager B (C)
DS5, Adelaide United - Manager C
DS7, Newcastle United Jets - Manager D (M)
DS9, Wellington Phoenix - Manager EAltijd een captain benoemen door er een (C) achter te zetten, dit is het aanspreekpunt voor de organisatie en de tegenstander. Alle uitteams ook de moderator aangeven met een (M)
-
@a-touch-of-magic_nl Via deze weg wil ik jullie feliciteren met de overwinning op ons!
Dit doe ik namens de leden die bij ons hebben meegedaan in de battle.
Jullie hebben goed samengewerkt en daardoor hebben jullie verdient gewonnen!
Veel succes verder in het toernooi!
Groet,
Vice Beheerder Old Glory
PieterHofstra -
@fc-eddie_nl Als je speler op de verkeerde plaats zet 'cheaten' vindt dan is dat een beetje overdreven. De lock is verkregen omdat Maurits in zijn HA eerste stond en de nummer 2, die beiden los stonden van de rest, de wedstrijd heeft laten winnen door nummer 2. Omdat er speler(s) op de verkeerde plaats neergezet zijn. Is er een maand later, precies wanneer er geen vervanging meer op te roepen is (laatste dagen competitie) er besloten vanuit GB om een permanente lock uit te delen. Reden was het manipuleren van wedstrijd. Om even reëel te zijn doen wij als crewspelers dit vaak genoeg en zou dus iedereen gebanned moeten worden. In geen enkel opzicht heeft Maurits hier profijt van gehad dus het is ronduit merkwaardig dat dit zo bestraft is.