Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ach, het is bij grote clubs heel normaal dat zeeën met talenten zich niet optimaal ontwikkelen omdat je nu eenmaal ook goede bankzitters nodig hebt en dat culthelden / eindbazen alla Schone op een dag buiten de basis vallen.
Ik maak me er meer druk om de te lage bezetting van de aanval dan over de te hoge van het middenveld.
-
Blind kan ook centraal achterin spelen naast De Ligt
-
Ik denk dat van Labyad / Tadic wel een van de twee op de vleugel beland. Ik denk niet dat Bande goed genoeg is. Siem de Jong kan echt niet meer, die moet je alleen opstellen als huntelaar en dolberg allebei geblesseerd/geschorst zijn. Eiting vind ik ook niks. Blind op CV gruwel ik al helemaal van.
-
Schuurs-De Ligt zou al basis materiaal moeten zijn en dan heb je evt Wober en Veltman nog. Mocht die laatste weggaan kopen we vast ook wel weer wat terug.
Labyad-Dolberg-Neres klinkt wel ok. Vrees wel van die wanhoopswissels bij 2-1 achter, alsof een Cerny of Bande dan ff het verschil moet gaan maken..
-
Veltman is er pas na de winterstop weer hè. Wöber heeft het slecht gedaan afgelopen seizoen, moet echt een stuk beter. Van Schuurs verwacht ik niet dat ie direct vanuit de Jupiler League bij Ajax 1 in de basis meedraait.
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
Ik denk dat van Labyad / Tadic wel een van de twee op de vleugel beland.
Tadic linksbuiten ja, Labyad op de bank.
Onana
Mazraoui - De Ligt - Blind - Tagliafico
Frenkie - Schöne - Vd Beek
Neres - Dolberg - TadicZo zou ik het doen
-
@Luis_Suarez_NL Ajax kennende qua blessures is Veltman er het hele seizoen eruit. Je kan er standaard 2 maanden bij optellen.
Ik vind die as echt te traag gewoon. De kans dat Labyad op de bank beland is nihil. Ik zie hem trouwens wel graag in de basis
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Schuurs-De Ligt zou al basis materiaal moeten zijn en dan heb je evt Wober en Veltman nog. Mocht die laatste weggaan kopen we vast ook wel weer wat terug.
Labyad-Dolberg-Neres klinkt wel ok. Vrees wel van die wanhoopswissels bij 2-1 achter, alsof een Cerny of Bande dan ff het verschil moet gaan maken..
Cerny duurt ook nog wel een paar maanden. Dus daar hoef je voorlopig niet bang voor te zijn
-
Onana
Neres - Dolberg - Tadicbijna goed, ik zou het zo doen.
Onana
Veltman - De Ligt - Blind - Tagliafico
Frenkie - Tadic - Vd Beek
Neres - Dolberg - Labyad -
@dave-jansen_nl said in Eredivisie:
Onana
Onana
Neres - Dolberg - LabyadJij zou Veltman op krukken het veld insturen?
-
@dave-jansen_nl said in Eredivisie:
Onana
Onana
Neres - Dolberg - LabyadJij zou Veltman op krukken het veld insturen?
hahaha nee misschien maar iemand kopen voor die positie, misschien komt die Magallon nog wel
-
Wanneer gaan ze dit forum Ajax noemen in plaats van Eredivisie?
-
Zijn er nog andere clubs in de Eredivisie dan?
-
Ajax? Is dat die slangenkuil / koopclub die al jaaaren geen prijs heeft gewonnen?
-
@l0rdshishio_nl said in Eredivisie:
Ajax? Is dat die slangenkuil / koopclub die al jaaaren geen prijs heeft gewonnen?
nee je bent war maar geeft niet dat is die club die meer prijzen heeft dan elke andere club in de eredivisie die bedoelen we
-
Prijzen uit de tijd dat ze nog voor de lol speelden...sinds het betaald voetbal tijdperk is helaas PSV de meest succesvolle XD Ajax is wél de populairste club in Nederland. Vooral van die jochies die zijn opgegroeid in de provincie en vooral voor een club wilden zijn die vaak won.
Anyway; Volgend jaar is de selectie van Fey weer zooo zwak zeker als Jorgensen ook nog gaat. Gewoon een nieuwe spits, een rechtsback, een keeper en wat meer creativiteit. Gaat niet allemaal aangetrokken worden
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Ik maak me er meer druk om de te lage bezetting van de aanval dan over de te hoge van het middenveld.
Voorin heb je voor de zijkanten Neres, Tadic, Bandé en eventueel Labyad. Daar komt Cerny later ook nog bij. Best aardig bezet toch? Spitsen Dolberg en Huntelaar is sowieso sterk bezet.
-
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Volgend jaar is de selectie van Fey weer zooo zwak
Ze willen Janmaat halen als rechtsback, zou topaankoop zijn natuurlijk. Ayoub vervangt El Ahmadi, die heeft al wat meer creativiteit. Van Persie speelt straks op 10 dus dat is je creativiteit. Voor Jörgensen halen ze echt wel een nieuwe spits terug. Keeper weet ik niet wat ze daarmee doen, maar denk niet dat de selectie van Feyenoord veel minder wordt dan afgelopen seizoen.
-
@suiz-luárez_nl
Afgelopen seizoen al op 20 punten afstand op psv geëindigd. Janmaat en een nieuwe spits gaat wel wat kosten. Jorgensen heeft geen reclame voor zichzelf gemaakt iig. Met transfers zoals bilal voor 1 miljoen kom je ook niet ver -
Denk sowieso dat niemand Ajax dit seizoen kan stoppen als Blind er ook nog bij komt, maar Feyenoord heeft wel onder zijn kunnen gepresteerd afgelopen seizoen. Veel meer dan 3e plek zit er echter niet in nee.