Aanslagen, terreur & extremisme
-
Zware betonblokken zorgen ervoor dat de zware klap deels opgevangen wordt, waardoor je een pak minder schade zal hebben...
-
@timeenennaam_NL
'Bij de veiligheidsdiensten' -
@Sam-08_NL
En wie gaat bij elk evenement betonblokken plaatsen en weer weghalen? En waar wel? En waar niet? Voor elke kerk, station en school/uni bijvoorbeeld ook? -
@timeenennaam_NL said in Aanslagen, terreur & extremisme:
@Sam-08_NL
En wie gaat bij elk evenement betonblokken plaatsen en weer weghalen? En waar wel? En waar niet? Voor elke kerk, station en school/uni bijvoorbeeld ook?dit dus.
-
alsof je alleen met een truck een aanslag kan plegen... er zijn nog veel effectievere manieren hoor.
-
Preventief. Tweede keer dat een truck in een massa rijdt.
-
Zo'n zaken zullen, jammer genoeg, blijven gebeuren vrees ik. Met de betonblokken doel ik dan ook op kerstmarkten en andere plaatsen waar veel volk bijeenkomt en niet toespraken van de een of ander. Er zijn inderdaad tal van mogelijkheden. Velen zijn zeer moeilijk te voorkomen. Maar waarom zou in geen betonblokken voor een kerstmarkt zetten ter preventie...
-
@Sam-08_NL omdat je dan alles preventief kunt aanpakken.
-
@Sam-08_NL
Ja en vergelijk dat aantal eens met het aantal massa schietpartijen -
@Sam-08_NL daar gaat het ook niet om..
-
@Sam-08_NL
Alsof een terrorist in een vrachtwagen bij een paar betonblokken denkt 'njah mjah FFS dan pak ik nog maar een döner om de hoek en ga in mn AZC vroeg onder de wol ipv een aanslag te plegen, soit.'Nee, dan wordt er wel op een andere manier, bijvoorbeeld een bomaanslag, een aanslag gepleegd. Kunnen de hulpdiensten ook nog eens niet naar de plek des onheils omdat iemand zo graag preventieve rotsblokken wilde...
-
@timeenennaam_NL
of een massale verdrukking omdat mensen niet meer wegkunnen... -
Zullen we nu ook maar betonblokken voor clubs zetten? Zodat eventuele wapendragers er niet naar binnen kunnen.
-
Dat er geen betonblokken voor die bus stonden
http://nos.nl/artikel/2152009-vier-doden-bij-mogelijke-aanslag-met-vrachtwagen-jeruzalem.html
-
hello, does anyone know how I can lead the crew on Level 3?
-
@fcsb198326_NL Nee. Pleur eens een eind op.
-
Even serieus mensen, luister even het nummer Ismo - Media