Online Football Federation: Pub
-
Zeker verdiend, wat een plaat
-
Gisteren een heerlijke rugbypot gespeeld. 2 try's gescoord en ook nog eens de wedstrijd winnend afsluiten. Alleen misschien wel een spierscheuring opgelopen.
-
@sir.himself_NL said in Online Football Federation: Pub:
Pokémon theme song gestegen naar plek 232 in de top 2000, dat is nog eens goed nieuws.
Haha, dat is ook een grote grap.
-
Beetje stil hier in het café. Zal de stof eens wegpoetsen. Hebben we al vuurwerk ingeslagen, vanaf vandaag kan het!
-
@Jip-Huijs_NL Nee ze moeten vuurwerk verbieden en dat dan veel strenger handhaven, moet eens afgelopen zijn met die onzin
-
@Suiz-Luárez_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Jip-Huijs_NL Nee ze moeten vuurwerk verbieden en dat dan veel strenger handhaven, moet eens afgelopen zijn met die onzin
Misschien had ik even moeten vermelden dat ik ook geen vuurwerk koop. Ik vind niet dat ze het moeten verbieden, dat vind ik een brug te ver, maar dat gerotzooi enkele dagen voor de jaarwisseling is wel een probleem.
Verkoop enkel toestaan op 31 december, afsteken enkel mogelijk vanaf 20.00 uur lijkt me al een hele verbetering.
-
Joo broers
-
Yoo daley
Alles goed? Fijne kerst gehad? -
@Jip-Huijs_NL
Dat is toch niet reëel. Dan krijg je ellendig lange rijen op 31 december.Alhoewel vuurwerk best leuk kan zijn, zijn er te veel mensen die er niet op een verantwoorde manier mee om kunnen gaan. Bij ons in het centrum is er zelfs een algeheel vuurwerkverbod en is er een vuurwerkshow die wordt georganiseerd door de gemeente. Dat vind ik zelf wel een goede oplossing eigenlijk.
-
@Silvester-J_NL dan gaan minder mensen het kopen en dat scheelt ook weer natuurlijk. Nee, misschien is het inderdaad niet helemaal reëel. Gewoon kappen met die troep en gemeentelijke vuurwerkshows. Helemaal prima.
-
Mensen gaan het alsnog kopen hoor, maar dan in België ;). Er zijn zat mensen die een paar dagen voor de 31e even op en neer gaan naar België on daar vuurwerk in te slaan. Illegaal dat wel, omdat het vuurwerk zwaarder is dan in Nederland is toegestaan. Maar het vuurwerk is wat goedkoper dan bij ons. Ik heb een zwager die dat al meerdere keren gedaan heeft met zijn pa.
-
Hele fijne jaarwisseling iedereen!! VOORzichtig met vuurwerk en minder voorzichtig met drank!! Op nog mooier 2017!!! En OFF succes in komende CC hopelijk promoveren jullie ook naar CL net als ons
-
De beste wensen iedereen!
-
@MartijnFC_NL said in Online Football Federation: Pub:
De beste wensen iedereen!
-
Iedereen nog (Ja, het is al 9 januari ) de beste wensen voor 2017!
Een nieuw jaar betekent ook dat er weer een nieuwe Federations Cup aankomt.
Oftewel, een volle crewcompetitie (Crew Cup competitietools) waarbij ook gasten van buiten de crew van harte welkom zijn!Mochten mensen graag mee willen doen, dan kun je dat bij mij aangeven: graag voor donderdag, want we willen eind deze week gaan beginnen!
-
@Silvester-J_NL Ik doe graag es een keer mee
-
@maricja_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Silvester-J_NL Ik doe graag es een keer mee
Doe nu met ze mee dan Ik kan niet , helaas.
-
@maricja_NL
Leuk dat je meedoet Maris! Ik zal je erbij zetten :thumbsup_tone2: -
We beginnen trouwens vrijdag 13 januari en het land zal worden: België! Weer even wat anders dan alle topcompetities die al meermaals gespeeld worden in een jaar.
De loting zal donderdag worden verricht en door mij hier geplaatst worden. Tevens zullen alle deelnemers van mij een invite en PM ontvangen.
-
Hoi, dit Café begon zo actief met de komst van het nieuwe forum is niet veel van over.
Iemand nog een goed verhaal?