Battle-Cup 2018/2019: Discussietopic
-
OFF - IMP 17/17:
-
Gefeliciteerd Imperium!
-
@sanderjep15_nl
Uitslag bevestigd. Gefeliciteerd en veel succes verder. -
@dave-jansen_nl Ik heb contact gehad met Dave, over de eindstand hier zit een klein foutje in. Dit gaat hij vanavond nog veranderen, dus bij deze wij (Old Glory) bevestigen de eindstand.
Dat kleine foutjd heeft geen invloed op de eindstand, want wij hebben kansloos verloren!
Daarom wil ik bij deze Goodfellas ook feliciteren met de dikke overwinning op ons! Jullie hebben dik verdiend gewonnen en heel goed samen gespeeld, mijn complimenten!
Veel succes verder in het toernooi!
Groet,
PieterHofstra
Vice Beheerder Old Glory -
Alle eindstanden gecontroleerd en goedgekeurd!
Vanaf morgenavond kunnen de crews die de laatste ronde in de groepsfase spelen hun selectie indienen. Dit zijn Imperium, Old Glory, Golden Glory en OSM Striker Ultras
--
Wat is de stand van zaken?
Groep A:
In Groep A is nog alles mogelijk. Mocht Old Glory winnen van Golden Glory moeten we de zakjapanner erbij pakken. Wint Golden Glory, dan zullen zij strijden in de A-finale. GoodFellas speelt dan in de B-finale voor de 3e plaats.Groep B:
Imperium en OSM Striker Ultras zullen in een rechtstreeks duel uitmaken wie er groepshoofd wordt in Groep B. Beide crews zijn sowieso verzekerd van een B-finale. Dat betekend dus ook dat Online Football Federation definitief uitgeschakeld is. -
Speelschema & Resultaten
Teamverdeling:
Uitleg teamselectie:
De teamselectie moet uiterlijk één dag van tevoren worden gepost in het discussietopic. Begint de battle op maandag, dan mag de selectie dus uiterlijk zondag 23:59 worden gepost. Vermeldt met een (c) en (m) achter de managernaam wie de captain is en eventuele moderator.Let op: Elke crew moet minstens 6 verschillende managers laten deelnemen in de groepsfase.
Moderatorschap:
Elke crew moet minstens één keer in de groepsfase het moderatorschap leiden (de thuisspelende crew/team paars). Deze crew heeft tevens de hoogste teamwaarde. In het
nieuwste speelschema kun je terugvinden welke kant (paars/thuis of blauw/uit) jouw crew moet kiezen.Tijdens de voorronde en de finales wordt er geloot om het moderatorschap en om de hoogste teamwaarde.
Competitieinstellingen:
• Uitnodigen: Zet de deelnemende managers op je vriendenlijst en nodig ze vervolgens uit via deze lijst zodat iedereen een gelijke kans krijgt om zo snel mogelijk te kunnen starten.
• Tijdstip start competitie: Maandag 26 november tussen 20:45 en 21:00. In overleg met de organisatie mag iets van de tijd worden afgeweken als dit 24 uur van tevoren wordt aangegeven.
• Naam van de competitie:
BC18/19 – Groep A: .. vs. ..
BC18/19 – Groep B: .. vs. ..
..= afkorting crewnaam.@den-hertog_NL, @waterhoen19, @Renkie_NL, @Sanderjep15_NL, @Voske2704_NL, @PieterHofstra_NL5, @medard-sonneville_NL, @Vertrigo_NL, @killing-spread_NL
-
Groepsfase 3B Imperium - OSM Striker Ultras
DS1 - Alashkert - @FC-baldadig_nl
DS3 - Artsakh - @waterhoen19_nl (c)
DS5 - Ganzasar Kapan - @Mick77_NL
DS7 - Aratat Yerevan - @Braamsie-_NLSucces IMP
-
Groepsfase 3B Imperium - OSM Striker Ultras
Pyunik - Mark_van_V (m)
Banants - Renkie
Shirak - Sanderjep15 (c)
Lori - ch1LLWAVE -
Groepsfase 3A Old Glory - Golden Glory
Pyunik - Voske2704
Banants - desteeluitwehl (m) (c)
Shirak - Ralph Ramaekers
Lori - isni2010 -
Selectie niet goedgekeurd. Selectie voldoet niet aan de 6 manager regel.
-
Nvm, klopt wel! Excuses.
-
Groepsfase 3A Old Glory - Golden Glory
DS1 - Alashkert - @FerryFR010_NL
DS3 - Artsakh - @medard-sonneville_NL (c)
DS5 - Ganzasar Kapan - @keestoet_NL
DS7 - Aratat Yerevan - @norabbit_NL -
Competitie 3A (Old Glory - Golden Glory) aangemaakt. Captain Golden Glory (medard sonneville) geïnformeerd.
-
@estorilazi_nl said in Battle-Cup 2018/2019: Reglement en Speelschema:
- Uitnodigen: Het foutief uitnodigen van managers (of eerst je eigen crew uitnodigen): -150 punten.
@EstorilAzi_NL/organisatie , hierbij het verzoek de bovenstaande regel aan te passen. Dit omdat er geen sluitend bewijs voor geleverd kan worden.
De invites komen (door OSM!) namelijk niet op hetzelfde moment aan. Mijn teamgenoot kreeg 30sec eerder een invite dan ik (en vertrouw IMP er wel op dat ze het gewoon eerlijk gedaan hebben).De onderstaande foto zou als bewijs kunnen gelden (rechtsboven geen invite/uitroepteken) maar zoals gezegd vertrouw ik er wel op dat dit door OSM is gekomen.
Voordat andere crews elkaar erbij gaan naaien in het vervolg, hierbij het verzoek de regel aan te passen.
-
We zullen kijken hoe we dit gaan aanpassen voor de volgende ronde. Dankjewel voor het melden.
-
@waterhoen19_nl Klopt, heb daar zelf ook weleens last van gehad en kan me ook een vorige battle herinneren waar santheman last had van dezelfde lag.. valt weinig aan te doen denk ik.
Alle uitnodigingen zijn op hetzelfde moment verstuurd. Toen ik vervolgens klikte op managerlijst zaten sanderjep, mick en baldadig er al in.. dus die drie hebben de uitnodiging sowieso op hetzelfde moment ontvangen. Vervolgens kwamen braamsie, jij en chillwave erin. En renkie tot slot als laatste een kwartiertje later.
-
Speeldag 1
We zijn begonnen!
-
7/17