OSM WK Darts Poule
-
Beste dartsliefhebbers /scoritoliefhebbers,
We gaan weer richting de feestdagen. En dat betekend dus ook dat het grootste dartstoernooi van de wereld er weer aan komt: Het PDC WK Darts. Sinds vorig jaar organiseert Scorito een WK dartspoule.
Er doen dit jaar 96 spelers mee. Aan de start verschijnen maar liefst 13 Nederlanders. Rob Cross is de titelhouder. Hij kwam vorig jaar uit het niets op bij de PDC en won plots het WK. Onze Mighty Mike is ondanks zijn magere najaar nog steeds een van de favorieten. De Schot Gary Anderson is de andere grote favoriet. Beide hebben ze 2 WK titels op hun naam staan. Gaat een van hun de 3e titel pakken of krijgen we een verrassende wereldkampioen?
Vanaf 29 november is de dartsscorito open.
Korte uitleg darts Scorito:
Selecteer 16 darters uit verschillende klassen (A, B, C, D en E) en selecteer per ronde 1 captain waarmee je een extra bonus kunt behalen.
Heb je nog geen Scorito? Een account aanmaken is zo gebeurd. https://www.scorito.com/ -> Registreren -> Email en WW invoeren -> Bevestigen -> Klaar!
Je moet echter wel betalen voor Scorito. Dit kost €2,99 per spel. Voor €9,99 heb je een jaarabonnement.
Meedoen aan de poule kan via: spellenkalender -> WK Darts 2019 -> Speel nu mee -> Zoek op: OSM WK Darts 2019
Aanmelden voor de OSM WK Darts Poule kan vanaf donderdag 29 november om 13:00. Inschrijven kan hieronder. Het is aangeraden om naast je OSM naam hier ook je Scoritonaam te vermelden.
Managers die eerder al eens hebben deelgenomen aan OSM poules op Scorito zullen een automatische uitnodiging krijgen en worden bij deelname op deze lijst gezet.
Kopieer deze lijst door.
1.EstorilAzi / Copysoft
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Ect. -
1.EstorilAzi / Copysoft
2. PowerShot Stef / ShoarmaDude17 -
1.EstorilAzi / Copysoft
2. PowerShot Stef / ShoarmaDude17
3. killing spread / killing spread
4.
5.
6.
7. -
@EstorilAzi_NL op welke knop moet ik klikken om te zoeken?
-
@killing-spread_nl said in OSM WK Darts Poule:
@EstorilAzi_NL op welke knop moet ik klikken om te zoeken?
Als je naar 'spellen kalender' gaat dan zie je 'WK DARTS' staan ga daar heen en zoek: OSM WK Darts Poule
-
Uiteraard van de partij!
- EstorilAzi / Copysoft
- PowerShot Stef / ShoarmaDude17
- killing spread / killing spread
- Poelidoor / Poelidoor
-
Doe je ook mee?
-
@estorilazi_nl Dat wil ik wel maar dat kan ik niet helaas
-
Vooral het kiezen van B-spelers is een hels karwei merk ik al.
-
Nja de rest ook wel! Echt weer lastig maar leuk om aan te sleutelen.
-
EstorilAzi / Copysoft
PowerShot Stef / ShoarmaDude17
killing spread / killing spread
Poelidoor / Poelidoor
Butthead007 / Butthead007
FerryFR10 / ferry010 -
Het aantal deelnemers begint al mooi op te lopen.
-
pool. pool. pool. It's not that hard
-
@poelidoor_nl Vroeger was er meer interesse.
-
Eerlijk gezegd had ik ook de hoop dat de teller verder zou oplopen, @Furrax_NL.
-
Nog een paar uurtjes en het gaat weer beginnen. Laten we hopen op een prachtig WK en uiteraard fingers crossed dat De Zwaan meteen voor Nederlands succes kan zorgen!
P.S. I know, flauwe woordgroep door 'crossed' te schrijven.
-
Jup. Komt puur door de betaalservice van nu. Wk darts van vorig jaar was nog zonder betalen. Dan had je altijd 20+ deelnemers bij wieler en dart poule.
-
Hopen op een spetterende start zometeen!
-
Wat heeft de Zwaan gedaan? ik heb de wedstrijd door een reden niet gezien
-
@yassin-mansousri_nl said in OSM WK Darts Poule:
Wat heeft de Zwaan gedaan? ik heb de wedstrijd door een reden niet gezien
gewonnen 3-0