NK 2018 - Discussietopic
-
@gore_john_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
@keejos_nl
Ben ik ingeschreven? Ik heb op het mailtje gereageerd maar heb nog geen feedback ontvangen.Same, geen duidelijke bevestiging gehad. Sta ik er bij?
-
Op het moment dat je in de top 100 van de kwalificatie stond en je hebt je aangemeld, dan zul je zeker zijn voor hoe ver ik het begrijp. Degene die 100+ gekwalificeerd waren zijn afhankelijk van de aanmeldingen van de top 100.
Als je gereageerd hebt op de PM zul je gewoon op de lijst staan.
-
@putse-boys_nl Dank je, denk ik . Maar ik speel niet om bovenaan dit lijstje te staan hoor. Sta liever bovenaan in de cc. Ik zal ook verder niet meedoen aan het NK, maar dat heeft voornamelijk met de opzet te maken. Uiteraard wens ik iedereen veel plezier tijdens dit toernooi en wederom dank aan @Keejos_NL voor alle inzet hier op OSM.
-
@santheman11_nl Jammer dat je niet wil laten zien dat je ook de beste manager bent in zo'n toernooi (niet obv de ranglijst). Toch een mooi toernooi om dat te laten zien denk ik. De CC is met je crew, niet alleen. Zou ook graag een zo sterk mogelijk deelnemersveld zien, dus vind het wel jammer..
-
@santheman11_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
@putse-boys_nl Dank je, denk ik . Maar ik speel niet om bovenaan dit lijstje te staan hoor. Sta liever bovenaan in de cc. Ik zal ook verder niet meedoen aan het NK, maar dat heeft voornamelijk met de opzet te maken. Uiteraard wens ik iedereen veel plezier tijdens dit toernooi en wederom dank aan @Keejos_NL voor alle inzet hier op OSM.
Pussy
-
Dieter doet ook niet mee.
-
@powershot-stef_nl Ik snap jouw reactie Stef, maar heb in eerdere edities gemerkt dat ik het erg saai vind op deze wijze. Het enige dat je feitelijk doet is je spelers op training sturen en je opstelling instellen. Bij mij ebt de interesse dan weg.
Ik vind transfers (liefst zonder scout, maar dat kan niet) een belangrijk onderdeel van OSM. Niet alleen is het handelen leuk, ook geeft het je mogelijkheden om aan de fitheid of het moraal van je spelers te werken, bijvoorbeeld door ze te vervangen. Transfers zouden m.i. onderdeel moeten zijn van het NK. Zeker als je het deelnemersveld op de ranglijst baseert, dat zijn immers allemaal managers die een team bouwen om vervolgens zoveel mogelijk MP's te halen.
Maar goed, om de redenen hierboven beschreven steekt deze pussy (@Dave-Jansen_NL) dan dus liever zijn energie in een CC of LFS-cup. Maar dat betekent niet dat ik niet iedereen veel plezier en succes wil wensen!
-
@Santheman11_NL het was als geintje bedoelt hoor, het is je eigen keuze en bent niemand wat verplicht.
Maar ik zelf vind het ook jammer dat het NK nu niet iemand heeft meedoen die met de top had kunnen meedraaien.
Hopelijk is je mening volgend jaar anders en wil je wel meedoen -
@dave-jansen_nl Was ook als geintje opgevat
Als de opzet volgend jaar anders is, dan doe ik graag weer mee. Maar met de huidige opzet pak je wat mij betreft nog niet eens de helft van wat OSM zo leuk maakt. Het is gewoon jammer dat GB niet de optie in bouwt om zonder scout te spelen. Dan is het geen pay-to-win meer, maar laat je spelers wel handelen (een belangrijk onderdeel van OSM). Iedereen een team van bijvoorbeeld waarde rond de 50 miljoen en allemaal ds 9 met 18 teams, ik noem maar even wat. Dat zou voor mij echt een NK zijn. Hopelijk iets waar ze in de toekomst iets mee kunnen.
-
Ik vind het tactisch eigenlijk wel een leuk toernooi. Aangezien je bij deze engine niet met 1 of 2 tactieken alles kunt winnen. Tegen noobs misschien wel oke.. Maar als je elke thuis- of uitwedstrijd hetzelfde neerzet is het gewoon geluk hebben. Geen poespas zoals besloten trainingen, waardoor je op basis van de tactiek van je tegenstander iets neer kan zetten, waardoor hij het weer aanpast en jij het weer aanpast enz... vind ik wel leuk man. Denk dat alle goede managers wel kunnen bouwen, en vind dat ook niet echt leuk moet ik zeggen. Het is meer dat het nodig is.
-
Ben eigenlijk wel benieuwd waar ik ergens sta in de jaarlijkse ranking.
-
Hallo admins,
Is het al bekend met wat voor teams gespeeld wordt? En het plan was dat iedereen op het begin hetzelfde team zou hebben, toch? Zullen het dan wel teams zijn met genoeg (waardevolle) spelers op iedere linie zodat je in feite in elke formatie kunt spelen?
Groeten bas_douma
-
-
Wie hebben zich geplaatst?
-
Hierbij de 108 namen die zich hebben geplaatst en hebben ingeschreven. De namen die zich wel hebben ingeschreven en opgegeven, maar hier niet tussen staan zijn in de uiteindelijke ranking niet hoog genoeg geeindigd en hebben deze 108 boven zich moeten dulden.
-
Oh ja sta ik daar niet eens bij
-
5 Same Vision leden in poule 7
-
That's incredible good luck mates good luck all and may the best win!
PS. excuse me if I write in English but I assure you that it is better than writing Dutch :