NK 2018 - Discussietopic
-
@dave-jansen_nl Was ook als geintje opgevat
Als de opzet volgend jaar anders is, dan doe ik graag weer mee. Maar met de huidige opzet pak je wat mij betreft nog niet eens de helft van wat OSM zo leuk maakt. Het is gewoon jammer dat GB niet de optie in bouwt om zonder scout te spelen. Dan is het geen pay-to-win meer, maar laat je spelers wel handelen (een belangrijk onderdeel van OSM). Iedereen een team van bijvoorbeeld waarde rond de 50 miljoen en allemaal ds 9 met 18 teams, ik noem maar even wat. Dat zou voor mij echt een NK zijn. Hopelijk iets waar ze in de toekomst iets mee kunnen.
-
Ik vind het tactisch eigenlijk wel een leuk toernooi. Aangezien je bij deze engine niet met 1 of 2 tactieken alles kunt winnen. Tegen noobs misschien wel oke.. Maar als je elke thuis- of uitwedstrijd hetzelfde neerzet is het gewoon geluk hebben. Geen poespas zoals besloten trainingen, waardoor je op basis van de tactiek van je tegenstander iets neer kan zetten, waardoor hij het weer aanpast en jij het weer aanpast enz... vind ik wel leuk man. Denk dat alle goede managers wel kunnen bouwen, en vind dat ook niet echt leuk moet ik zeggen. Het is meer dat het nodig is.
-
Ben eigenlijk wel benieuwd waar ik ergens sta in de jaarlijkse ranking.
-
Hallo admins,
Is het al bekend met wat voor teams gespeeld wordt? En het plan was dat iedereen op het begin hetzelfde team zou hebben, toch? Zullen het dan wel teams zijn met genoeg (waardevolle) spelers op iedere linie zodat je in feite in elke formatie kunt spelen?
Groeten bas_douma
-
-
Wie hebben zich geplaatst?
-
Hierbij de 108 namen die zich hebben geplaatst en hebben ingeschreven. De namen die zich wel hebben ingeschreven en opgegeven, maar hier niet tussen staan zijn in de uiteindelijke ranking niet hoog genoeg geeindigd en hebben deze 108 boven zich moeten dulden.
-
Oh ja sta ik daar niet eens bij
-
5 Same Vision leden in poule 7
-
That's incredible good luck mates good luck all and may the best win!
PS. excuse me if I write in English but I assure you that it is better than writing Dutch :
-
@maxaldinho_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
5 Same Vision leden in poule 7
gaan er 4 ploegen door? Jammer dat er dan iemand moet afvallen...
-
@jerdefox_nl 4 gaan er door veronderstel ik ja en het kan dus ook zijn dat we er allemaal meteen uitgaan e.. ma laat ons hopen dat zoiets ni gebeurd
-
Mededeling: Komende maandag gaan we van start! De poule-indeling is inmiddels bekend gemaakt! Er zijn in totaal 9 managers gevraagd om de competitie te moderaten. De competitie zal door GB (dus kost geen BC) worden aangemaakt (vermoedelijk rond lunchtijd) en de moderators zullen de managers uitnodigen voor de respectievelijke competities. De lijst met de moderators zal bekend worden gemaakt zodra er voor elke poule een moderator is gevonden.
Zodra je maandag wordt uitgenodigd kun je elk willekeurig team innemen, aangezien elk team dezelfde waarde en DS vertegenwoordigt.
-
@Keejos_NL welke competitie wordt er gespeeld?
-
@r铆singstar_nl Er wordt gespeeld in een competitie die alleen door GB aangemaakt kan worden, dus het is een fictieve competitie die niet in het competitie-overzicht staat. Alle features staan uit, behalve oefenwedstrijden. Hier mag dan ook onbeperkt gebruik van worden gemaakt (aangezien deze feature niet uitgeschakeld kan worden en regelgeving geen zin heeft omdat het uiteindelijk gaat om de eindscore per competitie). Overigens is het effect hiervan op teamniveau uiteraard zeer beperkt, omdat na 3 oefenwedstrijden het effect sterk afneemt.
-
Mods per poule:
P1: Renkie (pending)
P2: Dave Jansen (confirmed)
P3: putse boys (confirmed)
P4: Silvester J (confirmed)
P5: desteeluitwehl (confirmed)
P6: PowerShot Stef (pending)
P7: Carphunter79 (confirmed)
P8: Genious18 (confirmed)
P9: versteeg14 (confirmed) -
Hoe ziet de selectie van deze teams eruit? Kunnen we alvast een overzicht krijgen van de selectie (waarde en leeftijd)?