Bug: volgende competitie niet aan te passen
-
Zowel mijn vader als ik krijgen het niet voor elkaar: volgende competitie aanpassen.
Managernaam: Beef57
Clubslot: slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 18-01-2019
Team: Sweden
Competitienummer:* kan ik nergens vinden (handleiding bekeken in het forum met kladblok etc werkt ook niet?)
Server:**
Screenshot(s): zie afbeelding
Welk apparaat: browser en ios app geprobeerdBug/Fout stap voor stap beschrijving:
Meteen na de bekerfinale wilden we de volgende competitie instellen op USA. Echter stond er toen al dat de volgende competitie automatisch weer Sweden Nations league B zou worden. Natuurlijk vond ik dat het eerst aan de ICT vaardigheden van mijn vader lag, maar ik kreeg het uiteindelijk ook niet meer aangepast. We hebben dit wel eens eerder gehad en speelden toen maar de competitie gewoon door. Nu lijkt het erop dat de competitie zou eindigen na 21 seizoenen! (jammer ) Kunnen jullie hier iets voor betekenen? Alvast bedankt!Overige opmerkingen:
-
@beef57_nl
Wij hebben dit voor je gemeld. -
@beef57_nl
Je kunt nu de gewenste instellingen voor het volgende seizoen instellen. Dit dien je uiterlijk voor de simulatie van vanavond te doen. Bevestig graag nog wanneer het is gelukt. -
Hartstikke bedankt voor het doorgeven en aanpassen. Het is gelukt
-
@beef57_nl
Graag gedaan! Aangezien je nieuwe seizoen in de USA inmiddels is gestart, zal ik dit topic daarom gaan sluiten.