Kanarifuglene: [KL] League
-
Gefeliciteerd Kanarifuglene League Kampioen @MikevanderHilst_NL
-
Thanks mannen.
De frustratie zat hoog. Vorige KL seizoen ook kampioen kunnen worden maar toen 1 keer de sim vergeten en precies op dat duel de titel misgelopen. Afgelopen CC gedeeld 1e en de titel misgelopen op doelsaldo.
Dus wel fijn dat het nu is gelukt
@Dave-Jansen_NL Jij ook netjes gedaan. Begin was wat karig volgens mij maar sterk teruggekomen !
-
@mikevanderhilst_nl
Van harte Mike. Terechte winnaar deze ronde! -
Gefeliciteerd Mike! Ook mij lukte het niet meer om bij te blijven op het eind...
@Renkie_NL wat is een terechte winnaar als je 85+ scouts hebt gebruikt...
-
85 scouts? Jezus zeg. Gek!
-
Was ik maar gek
Kijk eens voor de liefhebber.
Ps. dit was de stand van zaken een aantal dagen voor de laatste speelronde.
-
@proteam_nl-5 Kleine nuance is natuurlijk dat een speler niet per definitie van een scout gekocht hoeft te worden... Technisch krijg je überhaupt nooit 83 scouts in 1 seizoen terug met 16 uur doorlooptijd op 43 wedstrijden.
-
@keejos_nl
Je kan 3 spelers uit je scout halen hè, dat maakt het technisch gezien al een stuk makkelijker om ruimschoots de 100 te halen. -
@proteam_nl-5 Jij bent niet gek maar pro!
-
@vinnievuik_nl Kost ook veel BC. Gekkenwerk!
-
-
Het Ziet er voorlopig naar uit dat er geen KL3 is, je kunt voor nu zien dat je 2x een competitie van 20 clubs kan maken
-
Aangezien ik morgen stervensdruk ben en het prettig is als iedereen zich alvast tijdig kan voorbereiden post ik hierbij alvast de loting voor de komende competitie!
We beginnen a.s. maandag 28 januari om 21:00 uur! De mods zijn Dave Jansen (KL1) en peter osm master (KL2). Heren bedankt!
De spelregels voor de Kanarifuglene Leagues:
- Het innemen van het verkeerde team levert een straf op van 500 punten (!!)
- Oefenwedstrijden zijn NIET toegestaan (100 strafpunten per oefenwedstrijd)
- Elke wedstrijd begint met de 11 basisspelers op de juiste linie. (100 strafpunten per speler)
- Na het openen tot de competitie mogen er GEEN spelers worden aangekocht of verkocht tot 0:00. (ook niet via Direct Sales) (100 strafpunten per speler)
- Spelers mogen NIET onder hun waarde worden verkocht (100 strafpunten per speler)
- Direct Sales is WEL toegestaan
INSTELLINGEN COMPETITIE (voor mods)
LOTING KL1
LOTING KL2
SHEETDS WAARMEE SCORES WORDEN BEREKEND
-
Voor de KL2 rond de klok van 21:00
-
De invites voor KL2 zijn allemaal verstuurd, succes en veel plezier allemaal
-
@peter-osm-master_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
De invites voor KL1 zijn allemaal verstuurd, succes en veel plezier allemaal