Trainingskampen bij oefenwedstrijden?
-
Hallo moderators,
Ik heb momenteel een opmerkelijke bug gezien. Het veroorzaakt geen probleem, maar wel verwarring naar mijn inziens. Ik heb oefenwedstrijden gedaan deze avond en bij de resultaten staat dat ik een trainingskamp heb gebruikt (afbeelding 1), wat voor zo ver ik weet niet mogelijk is met een oefenwedstrijd. Daarnaast heb ik helemaal geen trainingskamp voor de komende wedstrijd ingesteld (afbeelding 2) wat het verwarrend maakt. Ik zou morgenavond (als ik weer oefenwedstrijden heb gedaan) verifiëren of het probleem verholpen is of eenmalig was.
Managernaam: bas_douma
Clubslot: 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Deze avond (1-2-19) om 18:15 uur)
Team: FC Magdenburg
Competitienummer: Kan ik niet vinden, maar Duitsland (2e) met competitienaam "the kromme"
Server: JohanGroeten bas_douma
-
Sorry, de screenshots vergeten bij te voegen...
-
Ik had hier gisteren zelf ook mee te maken.
Ik heb hier helaas geen screenshot van, maar ik heb wel op 31 januari een trainingskamp ingezet (mijn tegenstander van die dag ook, en die had bij de oefenwedstrijd van de dag daarna ook een trainingskampicoontje)
Nu heb ik hier geen last meer van, de oefenwedstrijden worden weer normaal weergegeven
-
Ook bij mij is het probleem verdwenen! Topic kan dus gesloten worden.
-
@bas_douma_nl
Dit lijkt inderdaad een bug te zijn, aangezien trainingskampen niet voor horen te komen in oefenwedstrijden. Zoals @Thunderbolt-Zeke_NL al aangeeft, komt dit probleem voor wanneer je in de voorgaande ronde een trainingskamp hebt ingezet. Ik heb dit probleem gemeld bij Gamebasics.Hebben jullie toevallig gecheckt of dit op andere platforms ook zo wordt weergegeven?
-
@silvester-j_nl Nope, helaas niet, ik kan het echter over 3/4 dagen bij je melden, aangezien ik dan weer 3 trainingskampen in de planning heb staan
-
@silvester-j_nl Het klopt inderdaad dat ik de dag ervoor een trainingskamp heb gebruikt. Ik heb het jammer genoeg niet op de app bekeken op mijn telefoon of de but zich daar ook voordeed.
-
@bas_douma_nl @Thunderbolt-Zeke_NL
Ik heb het inmiddels op mijn eigen account getest. Nadat ik een trainingskamp had ingezet zag ik de daaropvolgende ronde via de website inderdaad een trainingskamp staan bij een oefenwedstrijd, ook nadat de cookies en dergelijken had verwijderd. Via iOS zag ik geen enkel teken van een trainingskamp.Deze informatie heb ik toegevoegd aan de melding die ik al had ingediend.
-
@silvester-j_nl Ik kan je bevindingen bevestigen. Bij alle 3 de slots met een TK op PC wel een trainingskamp-icoon bij een oefenwedstrijd, maar IOS niet.
PC
IOS IOS
-
Het probleem is inmiddels bekend bij Gamebasics en staat op de lijst om gefixt te worden.
-
@bas_douma_nl
Sinds de laatste update op de website is dit probleem verholpen!