Competitie simuleert 10 minuten na aanmaken
-
Managernaam: Vertrigo
Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4) 2
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 20:10
Team: Dark
Competitienummer:
Server: Dirk
Screenshot(s):
Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook): pc
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Rond 20:02 competitie aangemaakt met als instelling geen voorbereiding. Voorbereiding zou dan één dag zijn. In de veronderstelling dat, net zoals in het verleden, dat een competitie die rond/tijdens simulatie tijd wordt aangemaakt pas de volgende dag daadwerkelijk van start gaat. Zoals bij het battle systeem ook gaat. Echter krijgen wij nu 10 minuten na het aanmaken van de comp de melding dat de eerste wedstrijd gespeeld is. Fijn weer, maar hoort niet zo te zijn.
Overige opmerkingen: competitie nummer kan ik niet vinden. Wanneer ik via mijn profiel of iemands anders profiel naar de competitie wil gaan kom ik op het dashboard uit. -
Zouden het waarderen als iedereen in deze gesloten competitie gekicked kan worden met teruggave van de 360bc voor het aanmaken van de competitie.
-
@vertrigo_nl
Dat is inderdaad nogal eigenaardig.. Ik heb het zojuist gemeld bij Gamebasics. Er zal spoedig naar gekeken gaan worden. -
@silvester-j_nl Toevallig al iets bekend?
-
@vertrigo_nl
Inmiddels wel. Helaas blijkt uit onderzoek dat je ontzettend veel pech hebt gehad hiermee. Gisteravond heb je een competitie gestart die werd verschoven naar een server die rond 20 uur start met simuleren. Het tijdstip waarop je zelf de competitie hebt aangemaakt, was minder dan een minuut voordat deze server begon met simuleren.Aangezien je competitie niet tijdens maar voor de simulatie werd gestart, is je competitie dus meteen meegenomen in de simulatieronde die daarna ingang werd gezet.
In de toekomst kun je dit voorkomen door de competitie aan te maken nadat alle servers zijn begonnen met simuleren. Dit kun je via de website zien bij de simulatiestatus.
-
@silvester-j_nl Dan is er hoe dan ook nog altijd sprake van een bug, toch? In het verleden werden competities welke net voor of tijdens de simulatie werden aangemaakt niet meegenomen (vermoedelijk om dit soort dingen te voorkomen).
Hiernaast ben ik ervan overtuigd dat ik de competitie na 20.00 uur heb aangemaakt. Ja, meestal doe ik het er net een paar seconde voor. Maar was dit keer net iets te laat met het aanmaken. Voor het geval de vraag komt: 'heb je hier een screenshot van gemaakt?'. Nee, dat heb ik niet. Wellicht in het vervolg maar OSM doen met een screenrecorder aan. Op kik (de app die wij gebruiken bij Golden Glory), heb ik ook pas om 20.02 gemeld dat de competitie is aangemaakt.
Een clubslot welke niet is bezet, toont op de simulatiestatus pagina niet op welke server dit clubslot zich bevindt, maakt het dan ook direct weer een stuk lastiger.
Dus bij deze nogmaals het verzoek om de competitie te laten verwijderen en de teruggave van de 360 bc voor het aanmaken van deze competitie.Zal wellicht tegen het beleid van GB zijn, maar een stukje klantvriendelijkheid naar iemand die het spelletje al jarenlang speelt en daar met enige regelmaat voor betaalt mag ook wel eens.
-
@Vertrigo_NL
Uiteindelijk heb je de competitie te vroeg aangemaakt, namelijk voordat de simulatie was gestart. Dit is bevestigd door middel van data. Nergens staat aangegeven dat je standaard een dag voorbereiding krijgt als je de competitie voor de simulatie aanmaakt.
Pas als alle servers zijn begonnen met simuleren, kun je er zeker van zijn dat je competitie de aangegeven voorbereidingsfase heeft.Aangezien er geen sprake is van een bug en dit onder de eigen verantwoordelijkheid van de gebruiker valt, zal er daarom dus geen vorm van compensatie worden toegepast.
-
Sinds wanneer is 1 voorbereidingsdag slechts enkele minuten? Staat er toch echt bij.
Daarnaast is het echt bizar hoe ze daar bij GB omgaan met betalende gebruikers. Alles om maar zoveel mogelijk geld binnen te harken, maar enige service verlenen of luisteren naar (betalende) gebruikers, ho maar. Stel je voor dat ze wat moeten doen.
-
@vertrigo_nl
Er staat verder nergens aangegeven hoelang een voorbereidingsdag exact duurt..Aangezien dit verder duidelijk is, gooi ik er een slotje op.