ineens bijna 50 doelstellingen kwijt!!!
-
Melding is nu bekend van meerdere personen. GB zal er gewoon werk van maken dat alles weer is zoals het moet zijn. Geduld is denk ik even het enige dat werkt.
-
Hi, welcome.
This is a collateral damage of an implementation we did this morning, it will be fixed by the end of the week for all users.Deze reactie is geplaatst op het World forum. Zal gefixed worden dus.
-
ja ik hoop het ook, jaren spelen kan nu toch ook niets in rook opgaan. anders stop ik ermee
-
Dit is inderdaad bij mij ook het geval, mijn wereldoverheersing is van 100% naar 39% gezakt.
-
Hi, welcome.
This is a collateral damage of an implementation we did this morning, it will be fixed by the end of the week for all users.Dit is geplaatst op het World-forum.
-
Hier ook van 100% gezakt naar 38%. Haalde in 2013 of 2015 al 100%. Hopelijk fixen ze dit!
-
@vertrigo_nl said in ineens bijna 50 doelstellingen kwijt!!!:
lol, ben hier van 100% naar 73% gezakt. Ze zijn weer lekker aan het prutsen bij GB.
haha, hier is die prutser . We zijn bezig de performance van de historie/ doelstellingen te verbeteren. Dat is vanochtend in werking getreden, maar er zitten helaas fouten in deze data. Het goede nieuws is: de oude data is nog gewoon beschikbaar, we gaan kijken hoe we dit het beste kunnen repareren. We kunnen het terugdraaien (dat is het snelst), maar dan doen we een stap terug. We lossen het liever op de juiste manier op, maar dat zal iets langer duren.
Tot die tijd: geduldig wachten, het komt goed!
ps. lekker bezig trouwens met 100%!!
-
Ik ga van 99% en nog 2 dagen (4000coins) te spelen naar 76%! Zeer hatelijk van GB
-
@jeroen-klarenbeek_nl said in ineens bijna 50 doelstellingen kwijt!!!:
@vertrigo_nl said in ineens bijna 50 doelstellingen kwijt!!!:
lol, ben hier van 100% naar 73% gezakt. Ze zijn weer lekker aan het prutsen bij GB.
haha, hier is die prutser . We zijn bezig de performance van de historie/ doelstellingen te verbeteren. Dat is vanochtend in werking getreden, maar er zitten helaas fouten in deze data. Het goede nieuws is: de oude data is nog gewoon beschikbaar, we gaan kijken hoe we dit het beste kunnen repareren. We kunnen het terugdraaien (dat is het snelst), maar dan doen we een stap terug. We lossen het liever op de juiste manier op, maar dat zal iets langer duren.
Tot die tijd: geduldig wachten, het komt goed!
ps. lekker bezig trouwens met 100%!!
Bedankt voor je hulp Jeroen. Het zal dus vanzelf worden rechtgezet bij alle gebruikers, alleen kan dit in sommige gevallen nog wat langer duren. Aangezien dit verder duidelijk is, zal ik het topic daarom gaan sluiten!
-
Inmiddels zou dit probleem bij alle managers hersteld moeten zijn. Maak graag even een nieuw topic aan indien dit niet het geval is.