Bosscoinfilmpjes spelen niet af
-
Aloha,
Ik heb regelmatig het probleem dat de filmpjes voor gratis bosscoins net zo snel afsluiten als dat ze opstarten. Zodra ik klik, opent het filmpje dus wel, maar verdwijnt ook meteen weer. Het gebeurt de ene keer wel en de andere keer weer niet. Ik loop iig veel gratis bosscoins mis op deze manier. Alles al geprobeerd, op al mijn slots en app opnieuw geïnstalleerd. Een keer kon ik nog net linksonderin zien dat het een filmpje van Decathlon was, maar ik denk dat het ook af en toe andere zijn.
Ik vraag me ook af of anderen dit ook hebben, dus als je dit leest en je hebt hetzelfde probleem, meld heb dan ff aub.
Managernaam: Choukou
Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4)
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Elke dag meerdere keren, soms gaat het een tijdje wel goed
Team: Niet relevant
Competitienummer: Niet relevant
Server: Clarence, Johan, Dirk
Screenshot(s): Een zwart scherm heb ik kunnen screenshotten
Welk apparaat: iPhone 5
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Zie tekst boven
Overige opmerkingen: Alvast bedanktMerk + type toestel: iPhone 5
OS (besturingssysteem) Versie: 10.3.3
OSM App Versie: De laatste, vandaag geüpdatet -
Net een filmpje van Jobtopgun wat het niet deed en iets van "nan" of zo met een rare "a".
-
Probeer even om de cookies en cache van je browser te verwijderen of het via een andere browser te proberen.
-
Het probleem doet zich voor op de app. Browser heb ik niet geprobeerd, maar dat is ook niet de oplossing waar ik naar zoek. Ik wil graag dat het gewoon in de app werkt.
Bedankt voor het meedenken iig
-
Ik zal dit doorsturen naar Silvester. Hij zal het dan doorsturen naar GB. We zullen u op de hoogte houden.
-
We denken dat het aan uw iOS versie ligt. Wij hebben het getest en ondervonden geen problemen.
-
Ik zal de laatste versie eens installeren en kijken of dat helpt.
-
@choukou_nl ok, laat mij weten of het probleem opgelost is
-
Mijn telefoon zegt dat de software up to date is. Ik ga hem morgen ff leeghalen en alles opnieuw installeren. Ik hou je op de hoogte.
Edit:
Is een iPhone 5, dus kan geen nieuwere versie erop zetten. Ik installeer alles morgen opnieuw, ga het toch proberen. Anders jammer dan, dan zal het wel aan mijn o zo oude toestel liggen. -
@Choukou_NL is dit in orde gekomen?