CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Dus wij krijgen een verplichte degradatie aan onze broek door al deze grappenmakerij, en we moeten ook nog eens BC spenderen. Waar gaat dit over?
-
Geef ons een fatsoenlijke leuke competitie, dit slaat nergens op.
-
@you-vs-me_nl Door de reorganisatie van de Crew Cup is er inderdaad het een en ander veranderd. Dit was al voor iedereen duidelijk gemaakt bij de start van de vorige Crew Cup.
-
@masterlijk545_nl Normaal gezien hadden we Peru voorzien. Door een update van de competitie in Peru moesten we last minut veranderen. Doordat de teamwaardes van Algerije en Peru vergelijkbaar zijn, hebben we voor Algerije gekozen.
-
Geef ons een fatsoenlijke leuke competitie, dit slaat nergens op.
-
@masterlijk545_nl Voor ons was het ook niet fijn om te zien dat de competitie in Peru een update gekregen heeft. We hebben met z'n allen hard gewerkt om last minute nog iets te organiseren.
-
@you-vs-me_nl Verwijder je account.
-
@wooper_nl Krijgt de persoon van onze crew die deze competitie start wel z'n BC terug of zit dat er ook niet in?
-
@you-vs-me_nl Dat gaat niet lukken denk ik, en er is geen VAR . Kijk, iedereen was op de hoogte van de reorganisatie. Dit heeft Jurgen (Keejos) meermaals gezegd. Je kon dit ook zien toen de tussenstanden gepost werden. In elke competitie zijn er ploegen die degraderen en promoveren.
-
kan ik even laten weten dat dit ronduit belachelijk is dat een van ons 320 bc moet ophoesten om de competitie aan te maken?
-
@gilles-brunelos_nl Iedere crew heeft al eens een competitie moeten openen. Jullie moderatorschap is random gekozen geweest
-
@Gilles-Brunelos_NL
@wooper_NL
Vroeger werden er bosscoins teruggegeven na opstarten van een crewcup competitie. Ik weet niet waarom ze daar ooit van afgestapt zijn. Mss dat Wooper ons daar meer inzicht in kan geven.
#Openbaarheid #Eerlijkheid -
@killing-spread_nl Ik zal het even navragen. Hoe eerlijk ik er over wil zijn, ik moet je het antwoord schuldig blijven. Zodra ik meer weet, weten jullie het ook.
-
Welk effect heeft de TW percentage op de puntenfactor?
Ik zag namelijk bij een pakketje het volgende:
182.2milj --> 0.0001(rood)
180milj --> 0.0003(groen)
177.7mil --> 0.0002(rood)Vind de factor een beetje raar verdeeld.
-
@killing-spread_nl Dit wil zeggen dat de marges minimaal zijn. Puntenfactor is daarom bij deze pakketjes 1.
Een antwoord op uw vorige vraag: vroeger werden de BC inderdaad terug gegeven aan de moderator. Doordat GB de crew cup in de world niet meer ondersteunt, ondersteunen ze de Nederlandse osm ook niet meer.
Wij hebben dit niet gevraagd aan GB, we hadden inderdaad liever gehad dat dit toch nog gecompenseerd zou kunnen worden.
-
Peru en Algerije is beide niet leuk om een cc in te spelen...
-
@masterlijk545_nl Keejos had eerst een CC gemaakt met Peru. Door die update is alles in het water gevallen. Door tijdsnood konden we niks anders doen dan een competitie zoeken met ongeveer dezelfde teamwaardes.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit geen plan B was, maar dat dit handelen was door iets waar wij niks kunnen aan doen.
De volgende CC kunnen we terug in een aantrekkelijke competitie spelen.
-
@wooper_nl
Gezien het random is, kunnen wij volgende cc weer "gestraft" worden door 320 bc op te hoesten?Kan er navraag gedaan worden bij de andere crews als er kandidaten zyn om het moderator zyn op zich te nemen?
-
@gilles-brunelos_nl
Voordeel is weer dat je als eerste kan scouten, en de beste jonge keepers kan binnen halen. Niet piepen, iemand moet die comp aanmaken als GB niet meewerkt. -
@gilles-brunelos_nl Dit kan je inderdaad afspreken met een andere crew. Als er geen kandidaten zijn om het moderatorschap over te nemen, dan moeten jullie de competitie openen. Hou er wel rekening mee dat je maar tot morgennacht hebt om een kandidaat te vinden.