Storing
-
Ik wil er wel nog aan toevoegen. De reden waarom ik mijn A9 liet ophalen door Samsung om te herstellen is omdat op de dag van aankoop bij lege batterij de telefoon niet ging laden... Pas na een halfuur gaf hij teken van leven. Die fout is echter weg maar die lijn in de OSM app niet. Vreemd is dat dezelfde versie van de OSM app geen lijn vertoont op mijn Sony Xperia XA1 Ultra die ik in 2017 kocht. Daar zit Android 8.0 op. Op de A9 Android 9.0. Zou het iets te maken kunnen hebben met mijn versie van Android? Op mijn Note 8 van vorig jaar had ik die lijn ook niet en komt nu enkel voor in de OSM app op mijn A9. Ik zie op mijn andere apps niks...
-
Kun je even een foto/filmpje maken zoals jij het ziet? Nu is het nog vaag wat echt het probleem is, aangezien het aan je toestel lijkt te liggen. @Furrax_NL
-
Kan geen filmpjes hier posten. Heb onvoldoende rechten... Ik pleur die app wel van mijn telefoon. Probleem opgelost. Ligt echt aan jullie.
Bedankt.
-
Dan een foto of iets anders. Aangezien er geen eerdere meldingen zijn ontvangen en je geen bewijs kan leveren waar het over gaat, kunnen wij ook niks ondernemen richting GB.
-
Heb hem op beeld kunnen leggen met screenshot.
Die lijn verschijnt af en toe en verdwijnt weer razendsnel.
-
@furrax_nl Maak een foto van Jouw andere tel en stuur die
-
Daar zit die lijn niet.
-
Mijn zus heeft de S9 plus met Android 9.0 en raad eens zij heeft net dezelfde lijn. Dus ligt aan OSM. Op mijn Sony die nog Android 8.0 heeft omdat het mijn reserve telefoon is heb ik die lijn niet.
Of het ligt aan de nieuwe versie van Android of OSM.
-
@furrax_nl Het kan aan mij liggen hoor, maar waar moet ik de lijn vinden op je screenshot?
-
@joost-sœter_nl Links langs 1, 2, 3 & 4.
-
@furrax_nl said in Storing:
@joost-sœter_nl Links langs 1, 2, 3 & 4.
@furrax_nl said in Storing:
Daar zit die lijn niet.
Oh die lijn, sorry maar die zag ik niet
-
Ik ga het even doorgeven en zal dan de reactie van GB hier even delen.
-
Ze zullen het meenemen bij de aanpassingen aan het overzichts-scherm. Het wordt echter niet als een bug gezien, dus hou het gewoon even in de gaten. @Furrax_NL
-
Bedankt. Het is in ieder geval iets die niet klopt.
-
Daar heb je gelijk in. Ik zal bij deze het topic sluiten.