Ideeën nieuwe Competities
-
Hallo iedereen.
Ik heb wat Ideeën voor Nieuwe Competities. Deze Competities zijn:
- 6 competities van de top 8 van de top 5 competities + Eredivisie(misschien 7e van België voor de belgen). Elk top 8, 1 competitie
- Super League, we weten allemaal dat de op clubs uit de top 5 competities in een discussie zit omdat hun vaker tegen elkaar willen spelen, Geen Barcelona tegen AEK Athene meer, Ze willen daarvoor afstappen van hun Nationale Competitie en dan een nieuwe competitie maken met die 16 clubs.
dus in de super league hebben we dus:
Real Madrid Barcelona, Manchester United, Bayern, Chelsea, Arsenal, Juventus, Paris Saint-Germain, Manchester City, Liverpool en AC Milan Atlético Madrid, Borussia Dortmund, Olympique Marseille, Inter Milan en AS Roma. -
goed idee maat
-
@yassin-mansousri_nl said in Ideeën nieuwe Competities:
Hallo iedereen.
Ik heb wat Ideeën voor Nieuwe Competities. Deze Competities zijn:
- 6 competities van de top 8 van de top 5 competities + Eredivisie(misschien 7e van België voor de belgen). Elk top 8, 1 competitie
In feite hebben we al soortgelijke competities in de vorm van de Champions League (Europese Kampioenen A en B) en de Europa League (Europese Competitie A en B). Dit lijkt mij persoonlijk een beetje overkill. Daarnaast dient deze suggestie ook veel verder uitgewerkt te worden, want op dit moment is het compleet onduidelijk hoe je dit precies wilt zien.
- Super League, we weten allemaal dat de op clubs uit de top 5 competities in een discussie zit omdat hun vaker tegen elkaar willen spelen, Geen Barcelona tegen AEK Athene meer, Ze willen daarvoor afstappen van hun Nationale Competitie en dan een nieuwe competitie maken met die 16 clubs.
dus in de super league hebben we dus:
Real Madrid Barcelona, Manchester United, Bayern, Chelsea, Arsenal, Juventus, Paris Saint-Germain, Manchester City, Liverpool en AC Milan Atlético Madrid, Borussia Dortmund, Olympique Marseille, Inter Milan en AS Roma.Een aantal clubs hebben inderdaad 'gedreigd' om de UEFA de rug toe te keren en een speciaal toernooi op te richten voor de top clubs, maar daar is op dit moment nog geen sprake van. Mocht deze zogenaamde 'Super League' er echt gaan komen dan denk ik dat het League Update team daar uiteindelijk wel een competitie van gaan maken voor OSM. Op dit moment zou ook deze niet veel verschillen van de Champions League.
Alle OSM competities worden verder door het League Update team geregeld en gemanaged, dus voor suggesties rond nieuwe competities kan je een mail sturen naar leaguemanager@onlinesoccermanager.com. Let er op dat je je mail in het Engels stuurt, want de League Manager is een buitenlander die de Nederlandse taal niet machtig is.