SKHF Café
- 
@Bartje-Bergkamp_NL Nu kan ik eindelijk downvoten #worship 
- 
@Bartje-Bergkamp_NL Nu kan ik eindelijk downvoten #worship @spectraaaaa_NL said in SKHF'16 Café: @Bartje-Bergkamp_NL Nu kan ik eindelijk downvoten #worship Niet bij mij, hoop ik....  
- 
@Dave-Jansen_NL said in SKHF'16 Café: Dit forum begint steeds vetter te worden, ik kan hier wel aan wennen ik niet @Vertrigo_NL said in SKHF'16 Café: @Dave-Jansen_NL said in SKHF'16 Café: Dit forum begint steeds vetter te worden, ik kan hier wel aan wennen ik niet ik ook niet, kut forum 
- 
Goedemorgen  
- 
Jezus christus wat is dit nu weer. Na een zoektocht naar het nederlandse forum is het goede overzicht wel erg minder geworden... 
- 
#lol#lol 
- 
Het niveau ligt gewoon een stuk hoger op het Engelse forum :rolling_eyes: 
- 
@Dave-Jansen_NL said in SKHF'16 Café: Dit forum begint steeds vetter te worden, ik kan hier wel aan wennen Heeft Freliano zich al gemeld ja? 
- 
Goedemorgen  @Glennevire_NL Goedemorgen 
- 
@Mur11_NL 
 Ik word nerveus van die GIF...
- 
Leroy is ook nogsteeds niet gespot. Noob. 
- 
@Mur11_NL 
 Ik word nerveus van die GIF...@Bartje-Bergkamp_NL 
 Dans gewoon lekker mee
- 
Leroy is ook nogsteeds niet gespot. Noob. @Furrax_NL said in SKHF'16 Café: Leroy is ook nogsteeds niet gespot. Noob. Leroy snapt het forum niet  
- 
@Bartje-Bergkamp_NL 
 Dans gewoon lekker mee@Mur11_NL Trek eerst ff een broek aan... 
- 

- 

- 

- 
@Dave-Jansen_NL said in SKHF'16 Café: Dit forum begint steeds vetter te worden, ik kan hier wel aan wennen Heeft Freliano zich al gemeld ja? @timeenennaam_NL geen idee hahaha nog niet gezien