Discussietopic CK 2019
-
@renkie_nl
Mark_van_V is ook moderator. -
Vanavond volgt info over het land waarin we spelen, en het bekende werk betreffende tijd van aanmaak.
-
!!Officiele Mededeling!!
-
Start tweede poulewedstrijd: Maandag 17 juni. De competitie moet tussen 21:30 en 22:30 (CEST) worden aangemaakt.
-
Regels en indeling poulefase kan hier worden gevonden, lees ze voor het begin nog goed door: https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/43193/ck-2019-reglement-en-speelschema
-
Goal Diggers, Old Glory, en Crew9 winnen automatisch omdat de tegenstander zich heeft teruggetrokken of geen lineup heeft gepost.
Land voor deze ronde is Ierland , met de volgende teamverdeling:
Belangrijk: mochten er problemen zijn met het aanmaken van de competitie, neem dan contact met de organisatie op!
Veel succes!
-**-
-
-
@wooper_nl
Zijn Feyenoord Legioen en The New Saints allebei weg, of...? -
@wooper_nl said in CK 2019 Overtredingen + tussenstanden:
Feyenoord legioen vs The New Saints (Feyenoord legioen wint doordat The New Saints niet meer bestaan)
-
@timeenennaam_nl said in Discussietopic CK 2019:
Wedstrijd 9: S.V. Oikos Nomos vs Same Vision
Doel 1: timeenennaam (c) (mod)
Doel 3: Marsupilami
Doel 5: Prèsidenté, El
Doel 7: Jeffrey_1989
Doel 9: timschellekensMoet helaas de line-up aanpassen; jeffrey_1989 wordt Savage1988
-
Sorry dat we dit moeten doen maar alle punten kunnen helpen
Melding overtreding: aanmaken foutieve competitie / Foutieve competitie naam
https://ibb.co/b7WnTFr -
@gilles-brunelos_nl said in Discussietopic CK 2019:
https://ibb.co/b7WnTFrJe weet dat de competitienaam ook na het aanmaken nog aangepast kan worden? lol
Edit: zit ook niemand van jullie in de foutieve comp, niets aan de hand dus
-
@gilles-brunelos_nl Zoals hier al aangegeven kan een compnaam gewoon nog aangepast worden. Hier zal dus ten alle tijden nooit een straf voor worden gegeven
-
@vertrigo_nl Op welke uitzondering van de regel doel je nu? Ik zie staan: "Het foutief aanmaken levert een straf op"
En later:
"Wanneer de competitie foutief wordt aangemaakt levert dit een straf van -100 punten op. "
Ik zie de door jouw genoemde uitzondering niet. Maar misschien lees ik er overheen. -
@fatsheeran_nl said in Discussietopic CK 2019:
@vertrigo_nl Op welke uitzondering van de regel doel je nu? Ik zie staan: "Het foutief aanmaken levert een straf op"
En later:
"Wanneer de competitie foutief wordt aangemaakt levert dit een straf van -100 punten op. "
Ik zie de door jouw genoemde uitzondering niet. Maar misschien lees ik er overheen.Ga je hier serieus een punt van maken? Er zit niemand in die foutieve comp, @EstorilAzi_NL heeft dit direct opgelost met het aanmaken van een competitie met de juiste instellingen. Iedereen zit daar reeds in.
Als jullie dan zo graag een punt hadden gemaakt, was dan helemaal niet toegetreden tot de competitie
-
@vertrigo_nl said in Discussietopic CK 2019:
En later:
Ik zie de door jouw genoemde uitzondering niet. Maar misschien lees ik er overheen.Ga je hier serieus een punt van maken? Er zit niemand in die foutieve comp, @EstorilAzi_NL heeft dit direct opgelost met het aanmaken van een competitie met de juiste instellingen. Iedereen zit daar reeds in.
Als jullie dan zo graag een punt hadden gemaakt, was dan helemaal niet toegetreden tot de competitie
Ik stel volgens mij op een hele redelijke wijze een vraag. Een vraag die je overigens niet beantwoord.
-
Sorry, maar Ik moet hier wel om lachen.
@Gilles-Brunelos_NL @FatSheeran_NL Een verkeerde titel hoort niet bij foutief aanmaken. Het is bijvoorbeeld voor het uitnodigen van managers op de manier wat tegen de regels is.(volgens mij ook de enige)
Wat @Vertrigo_NL zei, de titel kan aangepast worden. -
https://ibb.co/b7WnTFrEdit: zit ook niemand van jullie in de foutieve comp, niets aan de hand dus
Dus volgens jou moest 1 iemand van onze 5 gewoon ff joinen? Hoe belachelijk ging dat niet geweest zijn?
Ik heb het gewoon gepost omdat ik dacht dat het zou tellen als overtreding. Als het niet zo is, dan is het niet zo. Geen nood om daar verder over door te gaan.
-
Hallo allemaal,
Een andere competitienaam mag inderdaad niet, maar er staan daar ook geen strafpunten op.
GG had een probleem, GG heeft het (in mijn ogen) netjes opgelost. -
https://ibb.co/b7WnTFrEdit: zit ook niemand van jullie in de foutieve comp, niets aan de hand dus
Dus volgens jou moest 1 iemand van onze 5 gewoon ff joinen? Hoe belachelijk ging dat niet geweest zijn?
Ik heb het gewoon gepost omdat ik dacht dat het zou tellen als overtreding. Als het niet zo is, dan is het niet zo. Geen nood om daar verder over door te gaan.
Ja, dat zou vrij belachelijk zijn geweest, maar ook logisch, toch?! We hebben tenslotte een beperkte hoeveelheid slots op onze accounts, dus dat kan in dat geval een probleem opleveren.
Naast bovenstaand bericht van @wooper_NL en de pm van jou naar @EstorilAzi_NL waarin je schijnt te hebben aangegeven het prima vindt zo en dat het goed opgelost is, denk ik dat de kous daarmee af is
Rest mij nog om jullie succes te wensen, dat de beste moge winnen.
-
Ik zie de door jouw genoemde uitzondering niet. Maar misschien lees ik er overheen.Het gaat in dit geval erom dat je bijv Trainingskampen aan laat staan of de Timers kan afkopen etc.
Dit kan je niet meer aanpassen en is de comp dus verkeerd aangemaakt.Als hij met een standaard naam is aangemaakt is de naam van de comp verkeerd maar de comp. niet verkeerd aangemaakt.
Door een simpele aanpassing is de naam aangepast en kan er dus gewoon zonder problemen doorgespeeld worden.Je mag dit soort dingen ten allen tijde gewoon aangeven en doorgeven en de organisatie zal dan tot een uitleg en besluit komen.
Succes aan alle crews verder deze battle
-
@dave-jansen_nl said in Discussietopic CK 2019:
Ik zie de door jouw genoemde uitzondering niet. Maar misschien lees ik er overheen.Het gaat in dit geval erom dat je bijv Trainingskampen aan laat staan of de Timers kan afkopen etc.
Dit kan je niet meer aanpassen en is de comp dus verkeerd aangemaakt.Als hij met een standaard naam is aangemaakt is de naam van de comp verkeerd maar de comp. niet verkeerd aangemaakt.
Door een simpele aanpassing is de naam aangepast en kan er dus gewoon zonder problemen doorgespeeld worden.Je mag dit soort dingen ten allen tijde gewoon aangeven en doorgeven en de organisatie zal dan tot een uitleg en besluit komen.
Succes aan alle crews verder deze battle
Dankjewel voor je reactie. Ik moet zeggen dat ik al snel interesse in dit soort potjes moddergooien verlies maar hier gaat toch iets scheef in de communicatie volgens mij.
Ik lees van te voren de regels en heb eerdergenoemde quotes zien staan in de regels. Vervolgens krijg ik een uitnodiging van de captain van de tegenstanders met een competitienaam: "foutief niet joinen!!"(zoals te zien in de link van Gilles). En het bericht aan onze captain was dat er een competitie aangemaakt is met verkeerde instellingen.
Die naam heeft mij nooit geboeid en ik snap ook niet waar die suggestie opeens vandaan komt. Ik speel dit voor het eerst en weet dat de regels best wel streng zijn, en als ik een fout maak zal ik hier zeer zeker op bestraft worden daar ben ik mij van bewust. Kennelijk is de oplossing van Golden Glory voldoende bevonden. Prima, maar het was op zijn minst erg slordig.
-
Estoril had een competitie gemaakt met de verkeerde instellingen, heeft dit meteen aangegeven aan de captain van Cosa Nostra + heeft de competitienaam veranderd zodat iedereen wist dat men deze competitie niet moet joinen.
Daarna heeft hij contact opgenomen met de organisatie en heeft hij op een ander slot de competitie geopend met de juiste instellingen.
Hij heeft correct gehandeld.