SKHF Café
-
@Steven-Gerrard-III_NL Dat is toch al zo?
-
@Furrax_NL Nee je gaat naar de laatste post die je gelezen hebt, en dus de laatste pagina die je geopend hebt.
-
Ik heb wel dit:
Twee verschillende versies dus.
-
@Furrax_NL Die Robbie weer stoer doen over z'n crew, ik heb zelden iemand zo zien opgaan in een spelletje. Die jongen zal het in het echte leven wel zwaar hebben ofzo #lol
-
Hey jongens, ik hoop dat ik goed zit en niet zomaar offtopic ga. Ik ben nieuw hier, is er een bepaald topic voor nieuwkomers? (was wel een zootje om het Nederlandse form te vinden)
-
@Steven-Gerrard-III_NL Waar je ziet in het overzicht wanneer iemand voor het laatst heeft gepost. Klikken op het aantal minuten / uren / dagen brengt je naar de laatste post van het betreffende topic.
-
@ParHazard_NL
Nee, die is er niet. Je kunt het beste een pm sturen naar Niwre als je vragen hebt -
@ParHazard_NL Geef het even de tijd en snuffel wat rond. Uiteindelijk is het best chill. Vooral de chatfunctie. Beter dan whatsapp.
-
@Marcelientje_NL Wel handig die meldingen wanneer je een reply krijgt. Waar kan ik de chatfunctie vinden?
-
@ParHazard_NL het chaticoontje rechtsboven.
-
@ParHazard_NL Naast de button van de meldingen. Rechtsboven.
-
@MartijnFC_NL Scherp snel kutventje ben je ook
-
@Marcelientje_NL duh, beter dan Chantal blijft slapen kijken :):D
-
@Marcelientje_NL @MartijnFC_NL
Zitten jullie hier nou nog steeds te spammen? -
@Furrax_NL
Ben je nou serieus mensen aan het benaderen om reputatie te krijgen? -
@Silvester-J_NL we zijn gewoon behulpzaam..
-
@Silvester-J_NL Nee. Ik geef hun plusjes omdat ze niet wisten wat dat betekende.
-
Ik ben benieuwd wanneer de complete community van het oude forum gaat en ook hier gaat spammen....
-
@Marcelientje_NL Logisch dat je positief bent als je nooit op de crewfora zat
-
@timeenennaam_NL Bij OFF was het altijd wel chill. Maar zat idd niet op de openbare..